Det er gør ondt i et moderhjerte:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. april 2014

MyLove E

Skulle aflevere Elias i børnehaven her til morges, han ville ikke have jeg skulle gå. Han græd og græd da jeg gik
Uhh hvor gør det ondt

Men heldigvis ringe børnehaven, kort efter at han var fin igen og lege med en pige han har gået i Dp med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

MorDk

Det er aldrig sjovt at gå fra sit grædende barn... Men dejligt du ved han er ok nu... 

Anmeld

3. april 2014

MyLove E

MorDk skriver:

Det er aldrig sjovt at gå fra sit grædende barn... Men dejligt du ved han er ok nu... 

Ja det er virkelig hårdt Men rart at vide at det ikke bliver ved

Anmeld

3. april 2014

Ønskebarnet12

MyLove E skriver:

Skulle aflevere Elias i børnehaven her til morges, han ville ikke have jeg skulle gå. Han græd og græd da jeg gik
Uhh hvor gør det ondt

Men heldigvis ringe børnehaven, kort efter at han var fin igen og lege med en pige han har gået i Dp med

Kender det alt for godt. Nogle gange når jeg aflevere ham tidligt i vuggestuen, er hans egen pædagoger ikke kommet endnu, så han bliver afleveret i en anden stue med andre pædagoger, og han græder lige fra når han ser vi er på vej mod en anden stue. Bliver så ked af det, men ringer altid for at høre om han har det bedre, og det har han selvfølgelig. 

Anmeld

3. april 2014

FrkAnonym93

MyLove E skriver:

Uhh hvor gør det ondt

Åh nej
Det frygter jeg bare så meget når det engang bliver min tur til sådan noget godt han er okay igen!

Anmeld

3. april 2014

tarkoflen

Det er ikke sjovt!

Dejligt børnehaven ringede og sagde, at han var ok. De er jo tit glade et øjeblik efter man er gået, men det gør jo ikke situationen bedre, når man går fra et grædende barn!

Anmeld

3. april 2014

MyLove E

Ønskebarnet12 skriver:

Kender det alt for godt. Nogle gange når jeg aflevere ham tidligt i vuggestuen, er hans egen pædagoger ikke kommet endnu, så han bliver afleveret i en anden stue med andre pædagoger, og han græder lige fra når han ser vi er på vej mod en anden stue. Bliver så ked af det, men ringer altid for at høre om han har det bedre, og det har han selvfølgelig. 

Jeg frygter også lidt næste uge, hvor jeg skal arbejde igen og han skal afleveres 6.30 :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.