Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er aldrig sjovt at gå fra sit grædende barn... Men dejligt du ved han er ok nu...
MorDk skriver: Det er aldrig sjovt at gå fra sit grædende barn... Men dejligt du ved han er ok nu...
MyLove E skriver: Skulle aflevere Elias i børnehaven her til morges, han ville ikke have jeg skulle gå. Han græd og græd da jeg gik Uhh hvor gør det ondt Men heldigvis ringe børnehaven, kort efter at han var fin igen og lege med en pige han har gået i Dp med
Skulle aflevere Elias i børnehaven her til morges, han ville ikke have jeg skulle gå. Han græd og græd da jeg gik Uhh hvor gør det ondt Men heldigvis ringe børnehaven, kort efter at han var fin igen og lege med en pige han har gået i Dp med
Kender det alt for godt. Nogle gange når jeg aflevere ham tidligt i vuggestuen, er hans egen pædagoger ikke kommet endnu, så han bliver afleveret i en anden stue med andre pædagoger, og han græder lige fra når han ser vi er på vej mod en anden stue. Bliver så ked af det, men ringer altid for at høre om han har det bedre, og det har han selvfølgelig.
Ønskebarnet12 skriver: Kender det alt for godt. Nogle gange når jeg aflevere ham tidligt i vuggestuen, er hans egen pædagoger ikke kommet endnu, så han bliver afleveret i en anden stue med andre pædagoger, og han græder lige fra når han ser vi er på vej mod en anden stue. Bliver så ked af det, men ringer altid for at høre om han har det bedre, og det har han selvfølgelig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128