Ja det er rigtig.
Men han synes jo bare det fedt han får lov at gøre det han tænder på, han siger han intet problem har, har heller aldrig peget finger af ham men har sagt stille og roligt at jeg tror at han er for følelsesløs dernede når han har gjort det så meget selv og nok heller skal stop det hvis det skal fungere med han skal kunne komme når vi har sex. Men han vil ikke snakke med nogen om det for han kan ikke selv se problemet i det selvom jeg har sagt det flere gange at det ødelægger mit selvværd.
Men nok i denne tråd er jeg skide sur over han render rundt og tænder mig og går ind og spiller pik, og kommer ud til mig med et smøret grin. Uden at have gjort noget ved min lyst.
Hvis jeg ikke har lyst til sex er det fint han klarer det selv. Men jeg nu har jeg lige så stor sexlyst som ham. Så han går jo ikke og lider mere end mig.
Jeg læste lige at du skrev at han kan komme hvis han stikker en finger op i numsen på dig. Så KAN han jo faktisk godt komme når han er sammen med dig. Han tænder bare mega meget på analsex og det gør du ikke. Igen - det er IKKE dit problem. Det er IKKE fordi du ikke er lækker eller sexet. Det er bare hans lyst der er sådan. Det er jo egentlig ret håndgribeligt (altså, jeg kan godt se at problemet er større end som så, men der er da noget at arbejde med). Du kan ikke få ham til at tænde på noget andet end det han tænder på, sådan er vi mennesker bare ikke indrettet.
Kan I ikke på en eller anden måde få noget anal-leg indkorporeret i jeres sexliv uden at du synes det er grænseoverskridende? Hvis det nu er dét der gør det for ham?
Anmeld