Skal sgu være kusine (igen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
3 svar
7 synes godt om
2. april 2014

Anonym trådstarter

Kæmper på 2. år med at blive gravide - og så bliver man ringet op af min far - hans søster (min faster) på 44 år skal have nr. 4 - de har allerede pige 23, pige 20 og dreng 15. Min onkel er 46 og blev for 3 år siden førtidspen.

Græd af glæde da jeg hørte det (for ved det altid gerne ville have en nr. 4) Så i en alder af 30 år - får jeg en lille fætter eller kusine.

Ville intet - bare ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Kæmper på 2. år med at blive gravide - og så bliver man ringet op af min far - hans søster (min faster) på 44 år skal have nr. 4 - de har allerede pige 23, pige 20 og dreng 15. Min onkel er 46 og blev for 3 år siden førtidspen.

Græd af glæde da jeg hørte det (for ved det altid gerne ville have en nr. 4)

Godt for dem og så må vi håbe i også snart får gevinst 

Monica 

Anmeld

2. april 2014

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Godt for dem og så må vi håbe i også snart får gevinst 

Monica 

Synes det bliver så hyggeligt med en lille ny i familien Ved at være nogle år tilbage.

Anmeld

2. april 2014

Lykke:)

Anonym skriver:

Græd af glæde da jeg hørte det (for ved det altid gerne ville have en nr. 4) Så i en alder af 30 år - får jeg en lille fætter eller kusine.

Ih hvor dejligt for dem
Så må vi håbe der snart er gevinst for jer også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.