Hvornår fødte du 1. vs 2. gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår fødte du 2. gang i forhold til 1. gang?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.928 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. april 2014

Maria-s

Ja hvordan er dine fødsler forløbet, hvornår har du født?

jeg fødte 41+5 1. gang. Jeg er på lørdag 37+0 og/men føler der er gang i et eller andet? Ikke som jeg føder i morgen, men jeg er øm og synes jeg flere gange oplever plukveer der bider lidt/ mere end normalt. Havde fx i går aftes hvor jeg tænkte; hmmm er der ved at gå gang i noget? 

Jeg har en uro indeni og føler det er vigtigt jeg får gjort mig "klar". Men omvendt tænker jeg også; jeg føder jo IKKE før tid! Jeg gik over med min søn og min mor gik over med både min lillesøster og med mig. Sandsynligheden er vel at jeg også går over denne gang??

har du lyst til at dele dine forløb? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2014

MetteT

Første gang fødte jeg 4 dage FØR termin og anden gang gik jeg 13!!! Dage OVER tid... Det var ulideligt, da jeg jo li som var pænt klar til at føde 4 dage før tid igen..

Anmeld

2. april 2014

Aabye

Maria-s skriver:

Ja hvordan er dine fødsler forløbet, hvornår har du født?

jeg fødte 41+5 1. gang. Jeg er på lørdag 37+0 og/men føler der er gang i et eller andet? Ikke som jeg føder i morgen, men jeg er øm og synes jeg flere gange oplever plukveer der bider lidt/ mere end normalt. Havde fx i går aftes hvor jeg tænkte; hmmm er der ved at gå gang i noget? 

Jeg har en uro indeni og føler det er vigtigt jeg får gjort mig "klar". Men omvendt tænker jeg også; jeg føder jo IKKE før tid! Jeg gik over med min søn og min mor gik over med både min lillesøster og med mig. Sandsynligheden er vel at jeg også går over denne gang??

har du lyst til at dele dine forløb? 

Jeg fødte min nu 3 årige dreng 40+1... 
Med nr 2 gik jeg i fødsel i uge 37+.. De endte med at stoppe veerne fordi de mente at lillemand var for lille til at komme ud.. -.-' Det endte med at jeg fødte i 39+3 en KÆMPE på 4635 gram.. Så for lille var han da i hvert fald ikke.. 

Anmeld

2. april 2014

4xGreve

Første gang fødte jeg uge 26+1 og anden gang uge 39+0

Anmeld

2. april 2014

Mathilde

Sjovt du laver denne tråd...har tænkt på det samme

Jeg fødte 39+5 første gang og er 36 uger henne på fredag. I nat var jeg vågen med småveer der kunne mærkes først fortil og derefter i lænden... Det gik heldigvis i sig selv igen!

Så er spændt på hvornår det sker og om det også denne gang bliver inden terminsdatoen. 

Anmeld

2. april 2014

lineog4

3 første gang 4 dage over termin, 4. Gang sat i gang 7 dage over termin og fødte dagen efter så 8 dage over termin.

Anmeld

2. april 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Første gang 39+0, fik de første veer 38+5.

Anden gang 40+1, fik en hindeløsning 40+0
Havde haft mange plukveer der bed siden 38+0.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

2. april 2014

LJMNA

Første gang 38+4 

anden gang 40+3

Anmeld

2. april 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
1. gang i uge 38+6
2. gang i uge 40+5

Anmeld

2. april 2014

Stumpen

Begge gange efter termin ved igangsættelse

1.gang 42+0

2.gang 42+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.