Ting i bare ik kan undvære.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2014

helle85

B&J skriver:

Denne her

zinksalve spray....

den er så fantastisk hvis de får rød numse man bare kan sprøjte på og det giver et tyndt fint lag og elsker den stadig hvis det sker

så er man også fri for at røre hvis de har ondt og det køler dejligt hvis det er...

og hvis barnet få hurtigt meget rød numse så heler det hurtiger end med zinksalve (den var dog bare blå da mine var små).

til ts

masser stofbleer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

lineog4

jeg havde forskellige ting til de forskellige børn og mål vel derfor konkludere jeg kunne have undværet det hele 

Men det gjorde livet en del nemmere, men det var forskelligt til hver enkelt.

Til Dina, var en bæresele det der reddede mig så jeg kunne komme ud før hun kunne sidde i barnevognen, for hun nægtede at ligge i bArnevognen når hun var vågen (den gang var slynger ikke noget jeg havde hørt om, men havde nok heller ikke været sammen succes for hun ville sidde så hun kunne se verden). Derudover var en god puslesplads der vi havde en masse fantastiske stunder.

Til Liam, var det først og fremmest sutteflasker og mme, men ellers var et legestativ og et tæppe på gulvet det der gav mig hænderne fri en gang imellem. 

Linus, sutten som den eneste af mine børn og nej hvor var det fantastisk. Med ham var jeg også glad for slynge både ringslynge og en mei tai

Skal siges ingen af mine børn har været gylpere så det med stofbleer har jeg aldrig helt forstået - ikke at jeg ikke havde nogen, men slet ikke så mange. 

Til dem alle var det selvsagt vigtigt at have tøj, bleer, og jeg kunne lide skumklude og vand. De har heller ikke haft røde numser, men de få gange det skete brugte jeg ikke zinksalve, men inotyol.

Nå ja så barnevognen, for ellers var jeg nok ikke kommet meget rundt da mine ben var mit transportmiddel

Og sidste ting da det var Liam og Linus, min christiniacykel så jeg havde mulighed for at lave en hurtig aflevering - især med Linus der kunne sove her hjemme (Liam skulle trilles for at sove) og hvor storesøster skulle nå i skole.

Anmeld

3. april 2014

B&J

helle85 skriver:

og hvis barnet få hurtigt meget rød numse så heler det hurtiger end med zinksalve (den var dog bare blå da mine var små).

til ts

masser stofbleer

Nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.