Lugter af tis :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
2 svar
1 synes godt om
2. april 2014

CaWi

De sidste to uger, har jeg lagt mærke til, at min dreng på to år, lugter af tis på tissemanden (går ud fra det lugter fra forhuden)
Problemet er, at det nogen gange lugter, selvom han har været i bad.
Hvad kan man gøre ved dette? Går ud fra der går nogle år, inden man skal, og ikke mindst må, trække forhuden tilbage, for at vaske med vand der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2014

Dr. House

CAWI skriver:

De sidste to uger, har jeg lagt mærke til, at min dreng på to år, lugter af tis på tissemanden (går ud fra det lugter fra forhuden)
Problemet er, at det nogen gange lugter, selvom han har været i bad.
Hvad kan man gøre ved dette? Går ud fra der går nogle år, inden man skal, og ikke mindst må, trække forhuden tilbage, for at vaske med vand der.

I må gerne hælde nogle dråber intimsæbe ned i hans badekar, bare ikke hver gang.

Sørg for at han får skiftet ble meget ofte, og lad ham gå bleløs mindst en gang til daglig.

og så sørg for at han får rigeligt væske.

Drengebørns tis kan nemlig godt være meget stærk, ligesom mænds, derfor er det vigtigt at du vasker ham godt ved hvert bleskift 

Anmeld

2. april 2014

CaWi

Dr. House skriver:

I må gerne hælde nogle dråber intimsæbe ned i hans badekar, bare ikke hver gang.

Sørg for at han får skiftet ble meget ofte, og lad ham gå bleløs mindst en gang til daglig.

og så sørg for at han får rigeligt væske.

Drengebørns tis kan nemlig godt være meget stærk, ligesom mænds, derfor er det vigtigt at du vasker ham godt ved hvert bleskift 

Mange tak for rådet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.