Som alle skriver er sandheden nok den bedste løsning.. den kommer altid frem engang..
Derudover er reglerne ændret for faderskab og er blevet mere strenge ift. at skrive faderen på (ved ikke hvornår de veninde gjorde det???) faderen til mit barn ønskede også at jeg skulle lade være med at skrive ham på, men udover det er sværere pga den nye lov, der er vedtaget for at varetage barnets interesser, så er det både falsk vidensforklaring (du bliver jo slæbt i retten til sidst) og socialt bedrageri og så er det jo muligt at bruge det imod dig hvis du en dag står overfor en sagbehandler, det var ihvertfald det jeg tænkte, da jeg tog beslutningen, de skal ikke have en eneste undskyldning for at tage mit barn fra mig. Faderen til mit barn truede med at tage livet af sig selv og en "god" veninde havde rådet ham til at sige at der var mongulisme i familien, men han ved også godt at jeg kan se når han lyver, så lod være, men vi har taget faderskabttest og det er blevet fastslået. Vi har set hinanden 2 gange siden og han er faldet ned igen, jeg ved ikke hvorfor nogle fyre bliver så bange at de er nødt til at true, men i sidste ende så er det dig der skal forklare overfor dit barn hvorfor der ikke står nogen på fødselsattesten, og det var i sidste ende det der afgjorde det for mig, og jeg har ikke fortrudt et sekund...
Med hensyn til din fortid, så elsker din familie dig uanset hvad du gør og det kan godt være at de ikke kan forholde sig til dine handlinger, men det er ikke dem der definere dig som person. (min søsters mand truede i et skænderi med at fortælle vores forældre at hun havde været sammen med en 20 år ældre mand da hun var 18, hun valgte at fortælle dem det så han ikke kunne bruge det mod hende, og mine forældre blev mere sure over at han truede med det, da det i sidste ende var mit søsters valg og de elskede hende uanset de valg og fejltagelser vi nu engang ville begå i vores liv, ikke helt det samme, men jeg tror nogen gange vi glemmer at alle incl. vores familiemedlemmer træffer valg som set i bakspejlet ikke altid var de bedste)
Håber du finder ud af det og træffer det valg du syntes er bedst..
Knuz fra Jane
Anmeld