Jeg søgte kh i sidste måned og regnede så fejlagtigt med at når jeg er mødt op til div møder med sagsbehandler, har udfyldt papire, og faktisk gjort alt hvad jeg er blevet bedt om, at jeg så ville få penge her den 1, fra den dato jeg søgte, men nænej, de har 4-8 ugers behandlingstid, de har mistet mine papire, og sagsbehandleren aner ikke hvilken kasse jeg skal i, så hun kan ikke give mig en udbetaling, hun kan ikke sige hvornår jeg får en, hun kan ikke engang svare på om jeg når og hvis pengene endelig kommer, får fra den dato jeg var nede og søge og til samtale eller om jeg blot må vente til første maj og så kun får for præcis en måned. Hun er helt kold overfor at banken ikke vil låne os når vi står kun med mandens su, hun er kold overfor at vi skal betale både regninger og mad til to voksne og tre børn, for kun mandens su hvilket vi slet ikke kan. Og uanset hvor vi prøver at henvende os, ved ingen på kommunen en skid og alle lader til at være rigtig trætte af at vi rykker dem for et svar! Men for helvede det er jo vores liv de fucker helt op. :-( Manden og jeg skændes konstant fordi vi er så stressede og bekymrede over hvad der skal ske. Og han bebrejder mig at med min social angst ikke passer i en eneste kasse på kommunen. Jeg kan ikke mere!
Anmeld