Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2014

Kay

Anonym skriver:

Kobber eller hormon? 

Begge dele... Min kusine blev gravid 2 gange på ppiller og en gang på hormon spiral... Min mor og en veninde er blevet gravid på kopperspiral 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Begge dele... Min kusine blev gravid 2 gange på ppiller og en gang på hormon spiral... Min mor og en veninde er blevet gravid på kopperspiral 

Ej men for pokker da :s 

Fik jo netop spiral fordi at jeg blev gravid på p-piller og fik at vide at man ikke kunne blive gravid på hormonspiral

Anmeld

2. april 2014

Kay

Anonym skriver:

Ej men for pokker da :s 

Fik jo netop spiral fordi at jeg blev gravid på p-piller og fik at vide at man ikke kunne blive gravid på hormonspiral

Min kusine fik det samme afvide af lægen... Men fx gynækolog kunne fortælle hende at nogle kvinder bare ikke reagere på hormonerne som jo er det samme i spiral og p pille... De valgte at beholde alle 3 børn og nu har manden fået kappet trådene... Det er det eneste der virker for dem...

Anmeld

2. april 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Min kusine fik det samme afvide af lægen... Men fx gynækolog kunne fortælle hende at nogle kvinder bare ikke reagere på hormonerne som jo er det samme i spiral og p pille... De valgte at beholde alle 3 børn og nu har manden fået kappet trådene... Det er det eneste der virker for dem...

Jamen dog, det burde de være bedre til at informere om. 

Anmeld

3. april 2014

Anonym trådstarter

Det var vidst bare en falsk positiv test i går. Den jeg tog i morges var negativ. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.