Bogen smertefri fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
4 svar
1 synes godt om
2. april 2014

san

Er der nogen der har læst den bog eller har den hvad kan i sige om den? overvejer at læse den, skal have tiden til at gå med noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2014

FamilenStorm

san skriver:

Er der nogen der har læst den bog eller har den hvad kan i sige om den? overvejer at læse den, skal have tiden til at gå med noget

Hejsa..

Har en veninde som har læst den og afprøvet det ved fødsel.. Det virkede desværre ikke for hende :-(

Anmeld

2. april 2014

Tulle28

Jeg har ikke læst bogen, men jeg har fulgt kurset og det virkede for mig. Kan kun anbefale det på det varmeste! Jeg kunne godt forestille mig at man går glip af noget ved kun at læse bogen, idet meget af det smertefri fødsel handler om er afspændings- og vejrtrækningsteknikker, som man bl.a. træner ved hjælp af lydfiler.

Men man kan kun blive klogere og jeg tror bestemt ikke du taber noget ved at læse bogen.

Anmeld

2. april 2014

san

Tulle28 skriver:

Jeg har ikke læst bogen, men jeg har fulgt kurset og det virkede for mig. Kan kun anbefale det på det varmeste! Jeg kunne godt forestille mig at man går glip af noget ved kun at læse bogen, idet meget af det smertefri fødsel handler om er afspændings- og vejrtrækningsteknikker, som man bl.a. træner ved hjælp af lydfiler.

Men man kan kun blive klogere og jeg tror bestemt ikke du taber noget ved at læse bogen.

Det tror jeg du har helt ret i ... Jeg frygter heller ikke fødslen og smerterne, er mere spænde på hvordan det hele er, fra start til slut. Nu har jeg selv været med til 2 fødsler og det var en fantastisk oplevelse, så nu glæder jeg mig lidt til det er min tur.. Og så var det jeg tænkte på at læse den bog, jeg kan jo intet tabe + jeg har noget at lave mens jeg venter på han kommer ud til mig..

Anmeld

2. april 2014

san

FamilenStorm skriver:

Hejsa..

Har en veninde som har læst den og afprøvet det ved fødsel.. Det virkede desværre ikke for hende :-(

Okay, ja det er jo nok meget forskelligt fra person til person, men trist det ikke hjalp hende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.