Svar hurtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
14 svar
1 synes godt om
2. april 2014

Tullemulle

Kan jeg bruge kold morgens tis til en g test ? Jeg har holdt mit tis inde hele natten da testen først kommer kl 12.jeg kan ikke holde mig mere ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2014

Lykke:)

Tullemulle skriver:

Kan jeg bruge kold morgens tis til en g test ? Jeg har holdt mit tis inde hele natten da testen først kommer kl 12.jeg kan ikke holde mig mere ...

Tis du bare!

Jeg fik taget test ved 14 tiden (der havde jeg tisset en million gange) og den var altså stadig positiv

Anmeld

2. april 2014

AnonymMor

Tullemulle skriver:

hm uden at vide det med sikkerhed så tror jeg sagtens du kan bruge kold tis da min umiddelbare tanke er at hcg ikke forlader urinen på trods af den er kold  

tænker os lidt at når man evt skal til læge eller JM så har man jo oftest en kold urinprøve med fra morgenen af  

Anmeld

2. april 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
Tullemulle skriver:

Tis og ta' testen imorgen tidlig istedet 

//Mette

Anmeld

2. april 2014

liten-mamma

Som Lykke skriver, tis du bare  

Jeg havde tisset et par gange inden jeg tog testen hos lægen som viste bragende positiv.

Anmeld

2. april 2014

Tullemulle

Lykke:) skriver:

Tis du bare!

Jeg fik taget test ved 14 tiden (der havde jeg tisset en million gange) og den var altså stadig positiv

Tak for svar ! Skal jeg bare lade det stå i glasset ? Skal jeg holde det varm eller ?

Anmeld

2. april 2014

Lykke:)

Tullemulle skriver:

Tak for svar ! Skal jeg bare lade det stå i glasset ? Skal jeg holde det varm eller ?

Tis du bare i toilettet!

Jeg gemte altså ikke noget. Tissede bare på testen som lægen gav mig

Anmeld

2. april 2014

Tullemulle

Jeg glemte at skrive at det egen digital test

Anmeld

2. april 2014

FogL

Jeg troede du var gravid? Altså, at du har fået svar?

Anmeld

2. april 2014

Rockertand

Tullemulle skriver:

Tis du bare, det kan sagtens gemmes (gerne køligt).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.