Hvad ser i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
13 svar
2 synes godt om
2. april 2014

Anonym trådstarter

Tja hvad ser i her ? 1 eller 2 streger ?? 

Ville ca være 3+3/3+4 går jeg ud fra og ved det er tidligt, det er på ingen måde planlagt heller  Vi havde en enkelt lille upser i denne mdr 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2014

liten-mamma

Anonym skriver:

Tja hvad ser i her ? 1 eller 2 streger ?? 

Ville ca være 3+3/3+4 går jeg ud fra og ved det er tidligt, det er på ingen måde planlagt heller  Vi havde en enkelt lille upser i denne mdr 

Ser kun 1 streg 

Anmeld

2. april 2014

Anonym trådstarter

liten-mamma skriver:

Ser kun 1 streg 

Hm okay sys ellers jeg kan se 2 tydeligt men man kan jo også stirre sig blind Hehe 

men kan dig se at billederne at betydelige bedre på mobil end på Computer  Kan næsten intet se på computeren mens billederne er i fin kvalitet på mobilen ? Det var da underligt

Anmeld

2. april 2014

JH12

På billede nr 2 kan jeg ane 2 streger
for at der er en spir.

Anmeld

2. april 2014

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Jeg er 2 streger

Anmeld

2. april 2014

Anonym trådstarter

JH12 skriver:

På billede nr 2 kan jeg ane 2 streger
for at der er en spir.

okay 

Tja ved ikke helt om jeg håber den er der som sagt så er det alt andet en planlagt, det var en upser vi har nemlig i forvejen en lille størrelse på 7 mdr men tak alligevel 

Anmeld

2. april 2014

CroQuis

2 streger 

Men en anden gang, er det nok bedst kun at tage billeder på en ensfarvet baggrund.. Den skraverede baggrund gør det sværere at se synes jeg 

Anmeld

2. april 2014

Anonym trådstarter

CroQuis skriver:

2 streger 

Men en anden gang, er det nok bedst kun at tage billeder på en ensfarvet baggrund.. Den skraverede baggrund gør det sværere at se synes jeg 

Ja det tror jeg du har ret i det skriver jeg bag øret 

Anmeld

2. april 2014

Anonymo

Jeg kan godt se 2 streger 

Tillykke trods det var en upser  Held og lykke med det 

Anmeld

2. april 2014

liten-mamma

Anonym skriver:

Hm okay sys ellers jeg kan se 2 tydeligt men man kan jo også stirre sig blind Hehe 

men kan dig se at billederne at betydelige bedre på mobil end på Computer  Kan næsten intet se på computeren mens billederne er i fin kvalitet på mobilen ? Det var da underligt

Jeg synes også jeg ser en ekstra streg, men kan ikke finde ud af om det er en skygge streg eller om den sidder det rigtige sted. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.