Badesæson igen…. suk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.601 visninger
6 svar
5 synes godt om
2. april 2014

hekran

Står og mangler en badedragt. Har ingen faktisk. Kroppen bærer præg af fire fødsler på seks år, så bikini er udelukker. Føler mig desuden bedre tilpas i en badedragt. Vægten siger ca 78 kilo og højde måler 179. Er der nogen, der har et godt tip til eller gode erfaringer af en badedragt? Jeg har kigget lidt på denne:

Den er fra Change til 540. Maks for mig er nok 600, så den må gerne være billig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2014

Malene76

hekran skriver:

Står og mangler en badedragt. Har ingen faktisk. Kroppen bærer præg af fire fødsler på seks år, så bikini er udelukker. Føler mig desuden bedre tilpas i en badedragt. Vægten siger ca 78 kilo og højde måler 179. Er der nogen, der har et godt tip til eller gode erfaringer af en badedragt? Jeg har kigget lidt på denne:

Den er faktisk rigtig fin synes jeg. �� men ja det er svært at finde noget der både sidder godt og falder i ens smag. Håber du finder noget du bliver glad for. 

Kh. Malene 

Anmeld

2. april 2014

hekran

Malene76 skriver:

Den er faktisk rigtig fin synes jeg. �� men ja det er svært at finde noget der både sidder godt og falder i ens smag. Håber du finder noget du bliver glad for. 

Kh. Malene 

Tak Jeg synes i hvert flad, at den er pæn og ikke for afslørende på maven. Har dog en rimelig flad mave, men brede hofter….. tja, vi må se.

Anmeld

2. april 2014

Lykke:)

hekran skriver:

Jeg har lige købt denne her

http://m-uk.accessorize.com/view/product/uk_catalo g/acc_4.2/5974484110

Anmeld

2. april 2014

hekran

Lykke:) skriver:

Jeg har lige købt denne her

http://m-uk.accessorize.com/view/product/uk_catalo g/acc_4.2/5974484110

VIl gerne se den, men linket er til selve hjemmesiden

Anmeld

2. april 2014

Lykke:)

hekran skriver:

VIl gerne se den, men linket er til selve hjemmesiden

Se billeder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. april 2014

Moma

Ellos har rigtigt mange fine badedragter også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.