udflåd eller sæd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.049 visninger
14 svar
2 synes godt om
2. april 2014

Anonym trådstarter

hejsa

jeg har læst at man kan se forskel på ægløsnings udflåd og sæd, ved at komme det i vand, hvis det klumper sammen og synker er det udflåd. men hvis det bliver opløst er det sæd.

så er mit spørgsmål så om det uanset hvilken periode på udflåd  det er så opløses det ikke ?

og at det kun er sæd som kan blive opløst i vand?

altså det som kommer ud af en efter samleje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2014

Pcokate

Anonym skriver:

hejsa

jeg har læst at man kan se forskel på ægløsnings udflåd og sæd, ved at komme det i vand, hvis det klumper sammen og synker er det udflåd. men hvis det bliver opløst er det sæd.

så er mit spørgsmål så om det uanset hvilken periode på udflåd  det er så opløses det ikke ?

Gælder den teori ikke kun ved ælslim ? Har dog aldrig prøvet ..

Anmeld

2. april 2014

mch

Anonym skriver:

hejsa

Det jeg har læst om det en gang var at det eneste som synker til bunds er det du har når du har ægløsning, alt andet bør ikke synke.

Anmeld

2. april 2014

Anonym trådstarter

ok for leden havde jeg det der æggehvide udflåd (og ret meget) men dagen efter var det vandet udflåd som ligner mælk. så laver jeg det med glasset

hvor noget bliver opløst og noget synker til bunds

vi sexede der hvor det var æggehvide, men han træk sig ud i mens han kom.

og efter vi sexede har jeg  haft 10-15 en murren i underlivet, som så har været der de sidste 3 dage, min lænd er øm,  og det føles som om der er en som niver mig i siderne (omkring hoften og om til lænden) 

Anmeld

2. april 2014

Kamulla

ehm... altså.. hvor mange dage løber sæd lige ud af en???? desuden.. så burde du da ikke allerede mærke tegn nu??? 

Anmeld

2. april 2014

Anonym trådstarter

aner ikke hvor mange dage det løber ud,

og det med tegn undre også mig,

jeg ved at når min mens er på vej for jeg en dag den der murren , samt mit højre ben får en føles af det sover,

og har ikke det med min ben, og det har været en sikker "vinder " hvergang min mens er på vej eller kommet.

men denne gang har jeg haft murren og niven som kommer og går hele tiden i 3 dage nu

Anmeld

2. april 2014

Anonym trådstarter

skal lige siges jeg havde det virkelig som om min mens var på vej den 21/3 for der havde jeg det med mit ben samt virkelig stærk mens smerter, men det er ikke kommet, og så havde jeg det der æggehvide udflåd den 31/3 og har de sidste 3 dagen haft mens lignede murren, samt øm lænd

Anmeld

2. april 2014

Kamulla

hvornår har du forventet mens??? jeg plejer pletbløde ugen op til mens, dette gør jeg ikke og har forventet mens på mandag.. den burde MEGET gerne komme alligevel 

Anmeld

2. april 2014

Anonym trådstarter

jeg ved det ikke for stoppede med min mini piller den 12/3

også havde jeg menslignede smerter, samt det med mit ben den 21/3

og den 31/3 havde jeg det der æggehvide udflåd

også de sidste 3 dage haft murren , øm lænd

Anmeld

2. april 2014

Kamulla

hmm... pas.. har du en normal cyklus som er 28 dage.. havde du mens efter stop af mini pillen??? jeg havde mens fra d. 10.-13. marts... og har forventet mens på mandag med en cyklus på 28 dage... murren plejer være mens tegn hos mig.. lige meget hvad vil det sku være ret utrolige tegn eftersom ægget endnu ikke har sat sig fast og der egentlig slet ikke er en graviditet endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.