bækken løsning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. april 2014

mogms

Hvordan føles det?

Jeg har noget med min lænd/hofte og de sidste uger er det blevet værre, ikke usædvanlig da det går op og ned.

Men her i aften gør det ondt/ømhed på en helt anden måde i min lænd, og jeg har fået at vide fra en kiropraktor at jeg skulle være obs på at jeg kunne få bækken løsning. 

Men jeg ikke rigtig hvordan det føles og jeg bør være obs på om det er det sædvanlige eller om der er bækken løsning på vej og hvad jeg så bør gøre.

Så hvordan føles det og hvor præcist gør det ondt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2014

Miss P

Det går helt an på hvilke led det omhandler.

vi har 3 led. To bagpå og et foran.

på mig gør det så ondt, at jeg ikke kan holde til at sidde eller gå for længe/langt. Smerterne hår ned i benene og det føles som om bunden falder ud.

Svært at forklare. Men det gør fandens ondt.

Anmeld

2. april 2014

Aabye

Jeg har haft bækkenløsning i begge mine graviditeter.. I den første var det galt med de to led bag på.. Jeg gik til fysioterapeut, det hjalp dog ikke.. Og nøøøøøøj hvor gjorde det ondt.. Jeg kunne ikke gå i for lang tid, jeg kunne ikke sidde i for lang tid.. Jeg kunne ikke ligge i den samme stilling i længere tid af gangen.. Og hver gang jeg skulle vende mig var jeg ved at hyle.. 

Da jeg så blev gravid anden gang og fik bækkenløsning meget meget tideligt, tog jeg til en fys igen, som konstaterede at det var galt i alle 3 led denne gang.. jeg blev sygemeld med det samme. og han ville faktisk gerne have mig på krykker for at aflaste.. :s
I anden graviditet var det så slemt at når jeg vendte mig, så skulle mit bækken nærmest klikkes på plads igen.. :s

Begge gange har jeg måtte gå med et trochanter bælte til gravide for at holde sammen på bækkenet.. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.