5mdr vil ikk ha flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. april 2014

dollygirl

Jeg ammer min datter men engang imellem giver jeg hende flaske da hun ikk bliver mæt nu når hun er 5 mdr

Hun får to gange grød om dagen

Men hun bliver så vred når hun får flaske . Hun sutter og skriger derefter :/ ved ik hvorfor , for en måned siden tog hun flasken fint i ny og næ men ikke mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2014

DKTiha

måske føler hun det går for langsomt, evt prøv og lav hullet i sutten lidt større uden at hun kommer til at "drukne" ... det hjalp da vi gjorde det med Zelina

Anmeld

1. april 2014

dollygirl

DKTiha skriver:

måske føler hun det går for langsomt, evt prøv og lav hullet i sutten lidt større uden at hun kommer til at "drukne" ... det hjalp da vi gjorde det med Zelina

Hmm ja måske sku jeg sætte den sut fra 6mdr + i

Lige nu er den med 1 hul og ikke 3-4

Anmeld

2. april 2014

M &.I

sut skal værre  større da et hul ikke er nok 

Anmeld

2. april 2014

Rikke2404

dollygirl skriver:

Jeg ammer min datter men engang imellem giver jeg hende flaske da hun ikk bliver mæt nu når hun er 5 mdr

Men hun bliver så vred når hun får flaske . Hun sutter og skriger derefter :/ ved ik hvorfor , for en måned siden tog hun flasken fint i ny og næ men ikke mere

Vores piger gjorde det samme. Vi købte det suttehoved der var fra 3+ mdr. med 3 huller i. Det hjalp rigtig meget! De har ikke sagt noget siden :-) det er helt sikkert det!

Anmeld

2. april 2014

Clisolka

dollygirl skriver:

Jeg vil også gætte på det er hullerne i sutterne  1 hul er ikke nok til hende mere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.