dpb skriver:
Ja, jeg vil mene at I skal betale for den el i har brugt.
Dog vil jeg nok råde jer til at få dokumentation for det hele, når nu han har det med at løbe fra aftaler som du skriver. dvs. både kopi af de regninger han har modtaget, samt udskrift fra bank eller lign. at det er betalt via hans konto. Ydemere vil jeg mene at når I så betaler ham skal I også have dokumentation på at I har betalt for den brugte el for den givne periode, således at han ikke igen kan prøve at opkræve dem.
Derudover skal i naturligvis have det over i jeres navn, således at I selv betaler elregningen fremover
.
Aflæste I ikke el måleren da i flyttede ind ?? og det samme med vandmåler?
omkring den manglende vedligeholdelse ville jeg kontakte llo hvis ikke det hjælper at tale med ham om det. 
Qnuz
Jo det gjorde vi, men vi meldte flytning til trefor, hvor det så nu har vist sig at legemålet "står" i energimidt, så derfor kan vi jo ikke huske tallene som vi har opgivet til dem.
Men vi har lige snakket med energi midt, og de hjalp os rigtig meget, og kunne fortælle hvad der var blevet brugt siden vi flyttede ind, og hvormmeget vi skulle betale udleveret så han ikk kunne snyde os, og blev der problemer kunne vi ringe derind efter en udskrift.
Selvfølgelig ville vi betale strømmen vi havde brugt, men vi stoler bare ikk på ham, ift om han ville tage ræven på os. Pt har det taget ham tre måneder at lave vores tag(intet er sket endnu), og det er taget ham 8 måneder at få lavet vores dør, som heller ikk er lavet, så havde han ikk haft krav på pengene ville vi have indgået et forlig med at han skulle ordne de pågældende ting først, da vires loft er ved at give sig, og at vores ting som stod på loftet blev ødelagt pga fygesne, så vi ville se om man kunne gøre noget for at "forhandle med ham".
Gud hvor jeg glæder mig til jeg er færdig med at læse så vi kan købe hus!
Anmeld