Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ved ikke om der er formen eller papiret, men jeg kan bedst lide nummer 1
Jeg synes nr. 3 er bedst
lineog4 skriver: Ved ikke om der er formen eller papiret, men jeg kan bedst lide nummer 1
FruStolpe skriver: Jeg synes nr. 3 er bedst
helle85 skriver: det er formen jeg vil prøve at se om jeg kan finde noget papir hvor der feks er meget lilla og lidt lyserødt også og så omvendt også skifte mellem de 2 slags hvis du forstå hvad jeg mener
det er formen jeg vil prøve at se om jeg kan finde noget papir hvor der feks er meget lilla og lidt lyserødt også og så omvendt også skifte mellem de 2 slags hvis du forstå hvad jeg mener
Dårlig formuleret af mig - jeg ved ikke om jeg falder for formen eller papiret i link 1 men det er det der tiltaler mig mest (og ved det også er det papir der tiltaler mig mest så måske hvis de andre var lavet i samme papir ville de tiltale mig mest)
Hvis formen kunne jeg finde på både at lave 1 og 3, for synes 1 er bedst til de småog 3 til de store.
2s form er jeg ikke vild med
Jeg syntes nr 3 passer bedst på et baby/børneværelset, de er enkle uden at være særlig komplicerede at lave Og så i nogle flotte klare farver
Monica
Monica P skriver: Jeg syntes nr 3 passer bedst på et baby/børneværelset, de er enkle uden at være særlig komplicerede at lave Og så i nogle flotte klare farver Monica
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128