Nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
4 svar
2 synes godt om
1. april 2014

IdasSmor

Er det kun mig der går med tanken om babys hjerte slår? Jeg er 6+1 

i fredags 5+4 blev jeg scannet og så en skøn lille prik 

Men intet hjerte slog endnu. 

Jeg eg kan betale mig fra det men samtidig er det jo ikke sikkert min frygt forsvinder. Jeg er bange for at glæde mig og give slip for frygten 

trængte til at få det sagt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2014

Papillon

Jeg gik med tanken om det og frygtet for, at der ikke var noget liv lige indtil nakkefoldsscanningen - der viste en fin lille baby med masser af liv i

Jeg tænkte flere gange på at ofre de ca. 300 kr. på af få lov til (forhåbentligt) at se hjertet slå før, men min kæreste så ingen grund til det. Nu er jeg glad nok for, at jeg lod være, for det havde formentlig givet mig en falsk tryghed.

Men jeg tror altså, at rigtig mange gravide har de tanker i starten Så må det være op til den enkelte, om det føles rigtigt at se liv tidligt, eller det er bedre at vente.

Anmeld

1. april 2014

IdasSmor

Papillon skriver:

Jeg gik med tanken om det og frygtet for, at der ikke var noget liv lige indtil nakkefoldsscanningen - der viste en fin lille baby med masser af liv i

Jeg tænkte flere gange på at ofre de ca. 300 kr. på af få lov til (forhåbentligt) at se hjertet slå før, men min kæreste så ingen grund til det. Nu er jeg glad nok for, at jeg lod være, for det havde formentlig givet mig en falsk tryghed.

Men jeg tror altså, at rigtig mange gravide har de tanker i starten Så må det være op til den enkelte, om det føles rigtigt at se liv tidligt, eller det er bedre at vente.

Min kæreste synes heller ikke det er nødvendig så har ikke tænkt mig at bestille tid. Det nok mere tanken om at nyde det de næste 6 uger i frygt for skuffelse

Anmeld

1. april 2014

Papillon

IdasSmor skriver:

Min kæreste synes heller ikke det er nødvendig så har ikke tænkt mig at bestille tid. Det nok mere tanken om at nyde det de næste 6 uger i frygt for skuffelse

Jeg kan sagtens relatere til det. Håber du finder ro i dig selv til alligevel at nyde tiden uden for mange bekymringer 

Anmeld

2. april 2014

IdasSmor

Papillon skriver:

Jeg kan sagtens relatere til det. Håber du finder ro i dig selv til alligevel at nyde tiden uden for mange bekymringer 

ja det jeg vist bare nødt til  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.