misunder jer gravide.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. april 2014

Anonym trådstarter

min kæreste og jeg har snart hoppet stået på hovedet gjort alt også lagt det på hylden. Her dn 19 april har vi prøvet i 11 mdr...

har en søn der snart bliver 2 fra tidligere forhold...

er blevet scannet om alt ser fint ud og jeg laver fine æg osv.
Manden har også god sædkvalitet, den blev test for ½ år siden før jeg fandt sammen med ham .

vi river snart håret af os selv
det ikke fair, alle går og bliver gravide omkring en også er der os som ikke gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2014

Frk. Petersen

Anonym skriver:

min kæreste og jeg har snart hoppet stået på hovedet gjort alt også lagt det på hylden. Her dn 19 april har vi prøvet i 11 mdr...

har en søn der snart bliver 2 fra tidligere forhold...

er blevet scannet om alt ser fint ud og jeg laver fine æg osv.
Manden har også god sædkvalitet, den blev test for ½ år siden før jeg fandt sammen med ham .

vi river snart håret af os selv
det ikke fair, alle går og bliver gravide omkring en også er der os som ikke gør

Håber der sker noget.. Stop med at prøv, så kommer det helt af sig selv
Jeg blev gravid uden at det var planlagt, vi havde kun én smutter hvor manden ikke nåede at trække sig og hvor vi ikke brugte beskyttelse.. Det blev til den skønneste lille pige på snart halvanden måned..

Kan godt forstå du syntes det er vildt uretfærdigt.. Jeg syntes det er synd for folk som ikke bare kan, og havde svært ved at forstå at det skete sådan for mig, fordi folk bare kæmper helt vildt.. Så du har min dybeste medfølelse

Anmeld

1. april 2014

lille-fisen

Æv hvor surt Ja er da også misundelig på gravide, men vi er ikke engang i gang endnu suk

Har i så tid til lægen i forhold til at starte i behandling? Det er der jo mange som gør når der er gået et års tid.

Anmeld

1. april 2014

Swann

Her skete det først efter to år, til trods for at alt var super fint. 

Håber at det snart lykkes for jer

Anmeld

1. april 2014

Tullemulle

Hej jeg kender udemærket godt til den hårde vente tid, vi har prøvet i 1 år og 5 måneder, vi fejler intet, jeg havde faktisk mistet håbet om at blive mor. Men jeg var så heldig at stå med en positiv g test i hånden i morges ! Det skal nok ske for jer ! Hvis jeg kan blive gravid kan du også Her er mine tester fra i dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. april 2014

Anonym trådstarter

Havde ikke problemer med første gravidtet som var lavet på p-stav med min eks :s . Nr 2 vil bare ikke. Også selv de måneder vi ikke har tænkt eller forsøgt kan blive så frusteret og nedtrykt. Tænker hver måned nu kommer mens og der ingenting var. Vi ikke begyndt i behandling da jeg har en søn fra 14 oktober 2012 så lægen tænker ikke vi har problemer med det. Er ik overvægtig eller undervægtig lever lidt usundt a og til :p men gør intet anderledes end før jeg blev gravid med første barn altså spise vaner og gør som jeg altid har gjort :s
Har haft min spiral ude i 14 måneder nu så det kan hellere ikke være problemet :/

Anmeld

2. april 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Havde ikke problemer med første gravidtet som var lavet på p-stav med min eks :s . Nr 2 vil bare ikke. Også selv de måneder vi ikke har tænkt eller forsøgt kan blive så frusteret og nedtrykt. Tænker hver måned nu kommer mens og der ingenting var. Vi ikke begyndt i behandling da jeg har en søn fra 14 oktober 2012 så lægen tænker ikke vi har problemer med det. Er ik overvægtig eller undervægtig lever lidt usundt a og til :p men gør intet anderledes end før jeg blev gravid med første barn altså spise vaner og gør som jeg altid har gjort :s
Har haft min spiral ude i 14 måneder nu så det kan hellere ikke være problemet :/

Hvad med at få manden testet igen ? Sædceller er 3 måneder undervejs, og kvaliteten kan svinge rigtig meget fra udløsningen til udløsning (er selv en del af behandlingsverdernen)

Anmeld

2. april 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Hvad med at få manden testet igen ? Sædceller er 3 måneder undervejs, og kvaliteten kan svinge rigtig meget fra udløsningen til udløsning (er selv en del af behandlingsverdernen)

Det kunne godt være jeg skulle forslå ham det. Da jeg er blevet godt og grundigt undersøgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.