træthed og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
11 svar
8 synes godt om
1. april 2014

mogms

Jeg har en del kvalme og træthed. Men det varierer meget og tit har jeg svært ved at vurdere om jeg skal tage den lur jeg ikke kunne leve uden 5 min før.

Jeg går pt ledig, og har ofte muligheden for at tage en lur hvis jeg sgu være træt. Men igen så bliver jeg i tvivl om jeg ikke bare er træt fordi jeg sover mere.

Jeg forsøger at tage en go gåtur dagligt og få klemt lidt træning ind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2014

Papillon

Jeg tror sagtens, det bare kan være træthed pga. graviditeten De første måneder sov jeg snildt 8-10 timer om natten samt 1-2 timer til middag, hvis der var mulighed for det. Det har normaliseret sig nu

Anmeld

1. april 2014

Sitrani

mogms skriver:

Jeg har en del kvalme og træthed. Men det varierer meget og tit har jeg svært ved at vurdere om jeg skal tage den lur jeg ikke kunne leve uden 5 min før.

Jeg går pt ledig, og har ofte muligheden for at tage en lur hvis jeg sgu være træt. Men igen så bliver jeg i tvivl om jeg ikke bare er træt fordi jeg sover mere.

Jeg forsøger at tage en go gåtur dagligt og få klemt lidt træning ind.

Jeg er selv lige gået ind i 12. uge.... Og er først nu begyndt at komme lidt ovenpå mht. træthed og kvalme...  Men er stadig i seng ved 21tiden om aftenen... Nøøøøj jeg har brug for søvn, men det er blevet lidt bedre nu her, men er stadig træt..... Det er helt naturligt., tænk på hvad din krop går igennem 

Anmeld

1. april 2014

Frk.S

Det er meget normalt at være meget træt. Det har jeg været i begge mine graviditeter (specielt i starten).

Jeg har denne gang (i starten) haft det sådan, at når Freja blev puttet (omkring kl. 18.30) så lagde jeg mig på sofaen - ofte faldt jeg i søvn og sov indtil min mand sagde, at nu skulle vi vist i seng (ved 22-23 tiden). Så gik jeg i seng og sov videre til næste morgen - uden problemer.

I første graviditet kunne jeg snildt sove om eftermiddagen også - den går ikke helt nu.

Så sov du bare det du kan.... du er ved at lave et helt nyt menneske.... det kræver da lidt.

Anmeld

1. april 2014

melila

Jeg er lige kommet i uge 11 og har ligget det meste af tiden i kummen med hovedet nedad :-( Det er først nu kvalmen er forsvundet men trætheden er der stadig. Jeg bliver sløv af de mindste ting og kan lægge mig til at sove næsten alle vejne. Jeg går også hjemme så heldigvis er muligheden der for at kunne sove til middag, vil dig når du føler for det, det var det min egen læge rådet mig til :-)

Anmeld

1. april 2014

melila

Hvil* selvfølgelig og ikke vil

Anmeld

1. april 2014

mogms

Så jeg skal ryste det af mig der føler jeg er en rå-doven teenager.

Føler mig dog stadig mega doven. Hele min krop føles tung og doven, vil godt føle mig lidt mere vågen.

Hmm jeg går en tur så har jeg fortjent en lur.  

Anmeld

1. april 2014

mogms

Det skal nok også siges at jeg sidder meget i sofaen. Da jeg har gået ledig et stykke tid og ryddet op i hele huset og nu rydder jeg op i vores digitale ting.... Siddende i sofaen gaab.

Gåtur !!!! Here I come 

Anmeld

1. april 2014

melila

Afsted med dig 

Anmeld

1. april 2014

mogms

Gåtur + spin cykel + styrke med kettelbells :-) 

Også laver jeg mine ryg øvelser senere.

Men nu et bad 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.