Se hvad maven gemte sig på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2014

M&N

AnnL skriver:

Tillykke og super sødt tøj

Tak! Synes selv det er så fint.

Vi jagtede en kjole til vores datter den gang vi ventede hende, men de nåede at tage den af hylderne Men vi fandt heldigvis en ny og vi synes at den lille ny også skal have en fin kjole på efter fødslen og der var lavet en ny kjole vi bare måtte eje så vi tog ingen chancer denne gang og så røg der lidt ekstra med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2014

M&N

Ih tillykke med lillesøster.  Og allerede lidt indkøb også.  Har I også fundet på et navn så, eller ikke endnu?

Tak

Vi har ikke fundet et navn, men vi er i fuld igang. Vi fandt vores datters navn samme dag da vi var meget enige og havde snakket om det inden skanningen. Denne gang er lidt svære

Anmeld

1. april 2014

Babydrøm

MorTilMalucca skriver:

Tak! Synes selv det er så fint.

Vi jagtede en kjole til vores datter den gang vi ventede hende, men de nåede at tage den af hylderne Men vi fandt heldigvis en ny og vi synes at den lille ny også skal have en fin kjole på efter fødslen og der var lavet en ny kjole vi bare måtte eje så vi tog ingen chancer denne gang og så røg der lidt ekstra med

Ja super sødt Det kan jeg godt forstå I ik ville, ja det er jo hvad det kan ske, at der ryger lidt ekstra med  Kender vi vel alle 

Anmeld

1. april 2014

Timmner

Tillykke med en pige til
Jeg er 14+5 idag så vi er tæt på hinanden,
Ved dog først den 9 maj om det er en pige eller dreng vi venter

Anmeld

1. april 2014

M&N

Timmner skriver:

Tillykke med en pige til
Jeg er 14+5 idag så vi er tæt på hinanden,
Ved dog først den 9 maj om det er en pige eller dreng vi venter

Skal du også til MD d. 9 maj? Og tillykke

Anmeld

1. april 2014

Timmner

MorTilMalucca skriver:

Skal du også til MD d. 9 maj? Og tillykke

Ja det skal jeg hvornår har du termin ?

Anmeld

1. april 2014

melila

MorTilMalucca skriver:

Du tænker måske på MD? Vi har selv betalt for denne skanning og man kan se kønnet allerede fra 14+0.

Der var ingen tvivl om at det var en lille pige. Ingen tissemand i sigte

Og tak!

Ja lige præcis md  Jeg har da ikke tålmodigheden til at vente til 18. Uge hvis jeg kan vide det i 14  Jeg vidste bare ikke det kunne lade sig gøre (førstegangsfødende 

Anmeld

1. april 2014

M&N

Timmner skriver:

Ja det skal jeg hvornår har du termin ?

30.9

Anmeld

1. april 2014

M&N

melila skriver:

Ja lige præcis md  Jeg har da ikke tålmodigheden til at vente til 18. Uge hvis jeg kan vide det i 14  Jeg vidste bare ikke det kunne lade sig gøre (førstegangsfødende 

Det kan du - og jeg kan anbefale scanningsjordemoderen.dk. De har klinikker i København, Silkeborg og Århus

Anmeld

1. april 2014

Timmner

MorTilMalucca skriver:

30.9

Dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.