nogen her som har en fed ide til en invitation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.391 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. marts 2008

Loggidut

den m¨godt være sjov...naturligvis...det er jo mig...men vi skal bruge den til brylluppet...og jeg gider bare ikke en af de der helt almindelige standart-invitationer...de er sgu for kedelige...så er der nogen med nogle fede ideer...kom endelig frem med dem...

og Astrid, hvordan ser jeres ud...jeg er bare så totalt ide-forladt 8(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2008

birgittemarie

Hahahaha Loggi 8D Sådan ser et ægte firserbillede ud 8D Svensker hår, YES!! Mærkeligt med firserfrisurer... De kunne kun ses forfra. Gik i skole med en, som touperede og hairsprayede pandehår, ja alt frontalhår, så det stod ti cm. lodret op i luften. Meget stilet så det ud, indtil man så hende fra siden eller bagfra, hvor resten af håret lå fedtet og kedeligt i triste tjavser ned ad nakken (C)

Når jeg skal lave invitationer, går jeg ind på en hobbyside, som www.pandurohobby.dk og glor på materialer og eksempler. Så finder jeg som regel på noget.

God fornøjelse og knus fra Birgitte

Anmeld

26. marts 2008

Loggidut

birgittemarie skriver:

Hahahaha Loggi 8D Sådan ser et ægte firserbillede ud 8D Svensker hår, YES!! Mærkeligt med firserfrisurer... De kunne kun ses forfra. Gik i skole med en, som touperede og hairsprayede pandehår, ja alt frontalhår, så det stod ti cm. lodret op i luften. Meget stilet så det ud, indtil man så hende fra siden eller bagfra, hvor resten af håret lå fedtet og kedeligt i triste tjavser ned ad nakken (C)

Når jeg skal lave invitationer, går jeg ind på en hobbyside, som www.pandurohobby.dk og glor på materialer og eksempler. Så finder jeg som regel på noget.

God fornøjelse og knus fra Birgitte

tak for det, men det er mere selve teksten jeg leder efter...resten skal nok komme, men bare det at finde en sjov måde at invitere folk på....det er sgu et gedemarkede

og ja min kusine tuperede også alt hendes hår, og fååårk jeg kan huske jeg tænkte...føj hvor ser hun ud, men fyrene dånede for hende på en stribe...lol...fatter nada

Anmeld

26. marts 2008

Nadi

Loggidut skriver:

den m¨godt være sjov...naturligvis...det er jo mig...men vi skal bruge den til brylluppet...og jeg gider bare ikke en af de der helt almindelige standart-invitationer...de er sgu for kedelige...så er der nogen med nogle fede ideer...kom endelig frem med dem...

Jeg kan sende dig et katalog over en masse indbydelser og tekst? Er nemlig kommet til at bestille to, men ellers kan de bestilles på www.invitationer.dk/www.romanceshop.dk og man kan også bestille prøveindbydelser på den side.

-Nadia

Anmeld

26. marts 2008

Nadi

Nadi skriver:

Loggidut skriver:

Jeg kan sende dig et katalog over en masse indbydelser og tekst? Er nemlig kommet til at bestille to, men ellers kan de bestilles på www.invitationer.dk/www.romanceshop.dk og man kan også bestille prøveindbydelser på den side.

-Nadia

Der er også andre sjove ideer til brylluppet, mega go side (synes jeg ;))

Anmeld

26. marts 2008

Loggidut

Nadi skriver:

Nadi skriver:

Loggidut skriver:

-Nadia

linket funker ikke ven...lol...kan der være noget galt med det...men tusind tak for din indsats

Anmeld

26. marts 2008

ann-kristina

Hej
Tjek denne side, der er der lidt af hvert til bryllup. Men ellers kan du også gå ind på bryllupsklar.dk. Der er der ALT til bryllup. Men pas på, man kan godt få stress af at se alt det de laver derinde til deres bryllup

http://bordplan.dk/invitationtekst.htm

Ann-Kristina

Anmeld

26. marts 2008

LouiseViola

Hej Loggi Jeg er bestemt heller ikke til de kedelige invitationer, så til vores bryllup havde vi taget en side fra en tegneserie (tror det var noget gangster-halløj) og ændret taleboblerne! Synes faktisk selv at det var en sjov ide! Vi havde oså designet vores eget monogram, i bedste Frederik og Mary stil! Til Carls (min store dreng) barnedåb, havde vi taget billeder fra Søren og Mette (en gammel læsebog fra 50'erne) og skrevet invitationen som de skriver i børgerne. Kom til barne-dåb, Kom til Carls barne-dåb, Kom i kir-ken osv. Vi fik mange festlige svar tilbage, som var skrevet på samme måde. Bare lige et par ideer.:D - Louise

Anmeld

26. marts 2008

Loggidut

tak for det alle sammen...og bordplan.dk er nemlig fed, den havde jeg fundet...

jeg kan nu godt lide ideen med tegneserien...

nu tror jeg sgu jeg har lidt at arbejde med, tusind tak for hjælpen piger...i er jo geniale8D

Anmeld

26. marts 2008

Nadi

Loggidut skriver:

Nadi skriver:

Nadi skriver:

Loggidut skriver:

Jeg kan sende dig et katalog over en masse indbydelser og tekst? Er nemlig kommet til at bestille to, men ellers kan de bestilles på www.invitationer.dk / www.romanceshop.dk og man kan også bestille prøveindbydelser på den side.

-Nadia

linket funker ikke ven...lol...kan der være noget galt med det...men tusind tak for din indsats

www.invitationer.dk / www.romanceshop.dk

prøv igen bare en af dem havde ikke fået lavet mellemrum mellem / UPS :$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.