Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har taget en g test for en time siden. Jeg kan se to streger ! Jeg skal have min mens på torsdag (om 2 dage) årh jeg er så glad ! Mit hjerte hammere der ud af ! Jeg er så lykkelig.. Stregen kom inden for 1 min og 45 sek .. Men jeg vil ikke glæde mig for meget. Hvis det bare er mig og kæresten der ser syner .. Hvad tror i ? Er den hjemme eller ikke ? Undskyld billed kvaliteten!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tullemulle skriver: Jeg har taget en g test for en time siden. Jeg kan se to streger ! Jeg skal have min mens på torsdag (om 2 dage) årh jeg er så glad ! Mit hjerte hammere der ud af ! Jeg er så lykkelig.. Stregen kom inden for 1 min og 45 sek .. Men jeg vil ikke glæde mig for meget. Hvis det bare er mig og kæresten der ser syner .. Hvad tror i ? Er den hjemme eller ikke ? Undskyld billed kvaliteten!
Tillykke kan også se to
Kan tydeligt se 2 streger
Stort tillykke
Kan sagtens se to streger
Mener i det , årh Im so HAPPY ! !!! Enlig efter 1 år og 5 måneder ! Årh Tak alle sammen ! Men der er nok ingen der tror på at jeg er gravid (aprils nar )
Tullemulle skriver: Mener i det , årh Im so HAPPY ! !!! Enlig efter 1 år og 5 måneder ! Årh Tak alle sammen ! Men der er nok ingen der tror på at jeg er gravid (aprils nar )
Tillykke I skal være forældre
Frk. Petersen skriver: Jeg kan også godt se to.. Men tør næsten ikke sige tillykke endnu når den er så utydelig
Jeg kan også godt se to.. Men tør næsten ikke sige tillykke endnu når den er så utydelig
Jeg kan "mærke" den er hjemme, på en eller anden mærkelig måde. Jeg har jo også testet tidligt, skal først rigtig teste om 2 dage. Jeg synes bare den er okay tydelig når man tænker på hvor tidligt jeg har taget den Årh jeg håber Jeg tager selvfølgelig en til i morgen tidlig
Tullemulle skriver: Jeg kan "mærke" den er hjemme, på en eller anden mærkelig måde. Jeg har jo også testet tidligt, skal først rigtig teste om 2 dage. Jeg synes bare den er okay tydelig når man tænker på hvor tidligt jeg har taget den Årh jeg håber Jeg tager selvfølgelig en til i morgen tidlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128