Barnets Bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. august 2009

MorTilGustav

Har lige fundet min gamle "Barnets Bog" og sad i går og kiggede min venindes igennem. Det er sådan nogle store flotte bøger hvor man kan skrive ting som vægt, fødested etc. ned. Derudover er der masser af plads til at skrive hvad man vil og til at sætte billeder ind. 
Har fundet en masse forskellige af slagsen, men ikke nogen der minder om vores gode gamle bøger. Dem jeg har fundet er alle ret små og ser ret "useriøse" ud
Er der nogen der har et tip til hvor man kan få en rigtig flot bog?
 Cecilia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2009

Lullaby

I kvivkly og andre steder kan man få en bog der er fra moren som hedder noget ala fra kære mor mener jeg.. i den skriver moren om fra hun var lille og så til nu. Og så er der en 100 sider til barnet. Den er meget seriøs

Anmeld

8. august 2009

Trolde_mor

Cecilia84 skriver:

Har lige fundet min gamle "Barnets Bog" og sad i går og kiggede min venindes igennem. Det er sådan nogle store flotte bøger hvor man kan skrive ting som vægt, fødested etc. ned. Derudover er der masser af plads til at skrive hvad man vil og til at sætte billeder ind. 
Har fundet en masse forskellige af slagsen, men ikke nogen der minder om vores gode gamle bøger. Dem jeg har fundet er alle ret små og ser ret "useriøse" ud
Er der nogen der har et tip til hvor man kan få en rigtig flot bog?
 Cecilia

Har set nogle store flotte bøger i B.O. og tror det var Bilka.. Prøvet at kigge der? Ellers er der jo steder her på nettet du kan finde sådanne bøger, men der kan man selvfølgelig ikke se dem igennem

Anmeld

8. august 2009

Sweet1978

Altså jeg var også startet på en til Nadia i sin tid, men det gik fløjten pga. kolik mm. Så jeg har først taget det op igen da jeg fandt Baby.dk og så at man kunne lave det elektronisk, det er jeg meget mere ferm til end klippe klister.

Der står jo at den med tiden bliver printbar, og jeg skal først bruge den første om 9 år når Nadia fylder 18 år. Så tror Henrik når det. Min plan er at købe en af de der mapper med plastlommer foran hvor man kan sætte et billede/en forside i. Resten kommer så ind i mappen, inkl. de årlige fødselsdagsdagbogsindlæg jeg er begyndt på mm. Ved siden af laver jeg til hvert barn en billedkavalkade i store gamle albums, dem med pergamenntparpir hvor billederne skal tapes fast. Jeg printer selv på fotopapir 4 billeder pr. a4 ark. og klæber hele a4 siden ind med kommentarer mm. Så får de eks antal albums med højdepunkter fra deres opvækst. Begge dele i 18 års gave sammen med deres første sko forsølvet mm.

Anmeld

8. august 2009

LineD

Jeg synes heller ikke de var til at støve op så jeg har fået en SUPER flot scrapbog til det istedet, med masser af baby assesories man så kan klippe og klistre i, og skrive lige hvad man har på hjertet, mener Panduro Hobby har dem. Min er ca så stor som en bærbar computer, bundet i flot lyseblå indfarvet læder med et sølvemblem på. Den er bare flot... Men nok i den dyre ende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.