Hej. Jeg synes nærmest, jeg har været på kur i 10 år. Ja siden jeg fik den mindste. Jeg er ikke og har ikke været voldsomt overvægtig. Men da jeg kun er 158 cm høj, er jeg overvægtig ved 65 kg og har vejet lidt over engang.
Jeg har så siden nov været på stenalderkost og har det helt igennem fantastisk. Jeg ser det ikke som en kur, men klart en livsstil. Og det fungere fint for mig. Men har stadig ikke tabt mig mere end 5 kg. Jeg har tabt mig 5 cm om taljen og 12cm om hoften. Jeg kan se min krop har ændret sig og jeg har ingen dælle, der hænger ud over kanten af bukserne. Min krop er glad for min kost. Jeg føler overskud og velvære duer den kost, jeg giver min krop.
Alligevel er jeg ikke HELT tilfreds... De tal på vægten, som man evig og altid jagter, hjemsøger mig stadig... Drømmen om at der skal stå 54 kg på vægten, ligger i baghovedet.
Jeg har prøvet at skyde det lidt igang med 5:2 kuren, men det ser ikke rigtig ud til at virke for mig. Kan fint faste, men kroppen er så ''udmageret'' at den skriger på mere mad, når fasten er ovre. Kastede mig simpelthen over en halv pose chips i aftes!! Jamen hvad sker der..! Plejer faktisk slet ikke at have lyst til det, men......
Jeg kan godt se på min krop og i mit liv at mit velvære fungere... Jeg vejer 59-60 kg, har timeglas figur, passer str S/M, dyrker motion 3-4 gange om ugen er er faktisk helt igennem godt tilfreds....
MEN..... Bliver jeg nogensinde tilfreds med tallet på vægten?
Anmeld