2 kar i navlestrengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.000 visninger
6 svar
4 synes godt om
31. marts 2014

bvk

Har lige set på min e-journal fra MD scanningen, og der er der en læge, der har skrevet, at der kun er 2 kar i min babys navlestreng, men vi fik intet at vide til scanningen...

Er der nogle der har prøvet noget lignende, og har det en betydning?

Jeg er i uge 36 og baby vokser fint, men bliver pludselig en smule bekymret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2014

Suzzie

bvk skriver:

Har lige set på min e-journal fra MD scanningen, og der er der en læge, der har skrevet, at der kun er 2 kar i min babys navlestreng, men vi fik intet at vide til scanningen...

Med min datter var der kun 2 kar i navlesnoren, det blev opdaget til MD Det kan betyde mindre vækst, derfor blev jeg den gang tilbudt 2 vækstskanninger - Min datter voksede dog fint og endte på 4130, så hvis du er i uge 36 og baby har det fint så træk blot vejret

Anmeld

31. marts 2014

liten-mamma

bvk skriver:

Da jeg ventede min datter havde hun også kun 2 kar i navlesnoren, det kan betyde mindre vækst, som en anden skriver  

Min datter var meget for lille, 28% under gennemsnittet og vejede kun 2,2 kg ved fødsel - født 38+3. 

Hvis din baby har det fint og vokser som den skal, så slå koldt vand i blodet 

Anmeld

31. marts 2014

bvk

Tak takfor jeres svar, hun vokser vist som hun skal, så jeg forsøger at forholde mimeng roligt

Jeg blev bare lidt forvirret over, at vi ikke havde fået noget at vide til md..

men tak

Anmeld

31. marts 2014

Sara.

bvk skriver:

Jeg ved desværre ikke så meget men er nysgerrig på hvad en e journal er?

Anmeld

31. marts 2014

bvk

Sara. skriver:

Jeg ved desværre ikke så meget men er nysgerrig på hvad en e journal er?

Hvis du går ind på sundhed.dk kan du se din e-journal. Det er egentlig "bare" en kopi af din journal, så du kan se, hvad der er sket når du er på sygehusbesøg.

F.eks. fremgår der journalnoter fra mine graviditetsscanninger, sidste fødsel og noter fra jordemoder...

Anmeld

31. marts 2014

Sara.

bvk skriver:

Hvis du går ind på sundhed.dk kan du se din e-journal. Det er egentlig "bare" en kopi af din journal, så du kan se, hvad der er sket når du er på sygehusbesøg.

F.eks. fremgår der journalnoter fra mine graviditetsscanninger, sidste fødsel og noter fra jordemoder...

Tak. Det vil jeg ind og kigge på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.