Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk. Petersen skriver: Er der en god bager der vil lave en dåbskage for mig? i nærheden af Roskilde ved godt der er noget tid til dåben, men vil hellere være tidligt ude
Er der en god bager der vil lave en dåbskage for mig? i nærheden af Roskilde ved godt der er noget tid til dåben, men vil hellere være tidligt ude
Frk. Petersen skriver: Slet ingen?
Slet ingen?
Hvornår skal du bruge kagen? Jeg bor i nærheden af Roskilde og du kan se nogle af mine kager på facebooksiden; cakesbyl
venlig hilsen Louise
cakesbyl/louise skriver: Hvornår skal du bruge kagen? Jeg bor i nærheden af Roskilde og du kan se nogle af mine kager på facebooksiden; cakesbyl venlig hilsen Louise
Hej igen.
Hvis du sender mig en mail med antal personer og eventuelle ønsker til indhold og pynt, kan jeg regne en pris ud til dig
cakesbyl/louise skriver: Hej igen. Hvis du sender mig en mail med antal personer og eventuelle ønsker til indhold og pynt, kan jeg regne en pris ud til dig
Jeg vil også godt kunne lave kage til dig.
Hvis du er interesseret, så kan du sende mig en mail på camilla-chili@hotmail.com
Jeg laver kager til enhver anledning, og kører gerne ud med kagerne.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128