Hjemme igen fra Jesperhus..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. august 2009

Heidi.

Hej

Så er i hjemme igen efter 7 dage i Jesperhus Camping.. Det var et rigtig dejligt sted, med rigtig mange ting for børnene.. Det værste var helt klart nok kørerturen.. Derover kørte vi Herfra og hele vejen over Fyn, og op gennem Jylland.. Det var for lang en tur for børnene.. På hjemvejen Kørte vi til Ebeltoft og tog færgen til Odden.. En speciel oplevelse at sejle med den nye hurtigfærge

Her er lidt billeder

Knus
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2009

Charlie

Hej Heidi,
det ser søreme ud til at have været en rigtig dejlig tur, I har haft jer  Og tilmed dejligt vejr.
Hvis du synes det er en lang køretur med børn, så tænk på os, så går det nok lidt bedre  Når vi kører til DK tager det oftest ca 10 timer! Det er en lang tur!  Heldigvis tager Marcus det pænt, men han er jo sådan set også nærmest flasket op med de lange køreture og div. andre rejseaktiviteter...

Anmeld

8. august 2009

Munder

Skønne billeder.

Jesperhus er også klart på vores to do liste inden for de næste år!

Anmeld

8. august 2009

Stumpen

Det er et rigtig skønt sted.. Som du ved var vi deroppe i går og det var et glædeligt gensyn for mit vedkommende... -kunne helt sikkert godt finde på at tage på et weekendophold deroppe engang...

Skønne billeder.. hvor bliver de tøzer bare store!!

Anmeld

9. august 2009

st

Hej Heidi.

Det ser ud til at  rigtig har hygget jer. Jesperhus er et dejligt sted. Det er utrolig smukt. Jeg kan godt sætte mig ind i det med køreturen. Vi havde også Mads med på Falster for 1½ uge siden. Det er bare modsat jer, men der var også langt. :-)

st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.