smerter når man går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. marts 2014

linea hansen

nu har jeg i ca 2-3 uger haft ondt når jeg går fx i røven og i skede som om at mine bukser sider og klemmer men går i løse bukser så under mig lidt over det og tænke at jeg vil spørger om nogen af jer har det eller har haft det under jeres graviditet jeg hopper i morgen  ind i uge  24

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2014

Mama2012

Jeg får rigtig ondt i maven og ryggen, når jeg har noget på, der strammer... Også, hvis det er trusser med for stram elastik eller bukser, der sidder lidt for højt eller lavt.... Går mest i kjoler af samme grund 

Anmeld

31. marts 2014

linea hansen

Mama2012 skriver:

Jeg får rigtig ondt i maven og ryggen, når jeg har noget på, der strammer... Også, hvis det er trusser med for stram elastik eller bukser, der sidder lidt for højt eller lavt.... Går mest i kjoler af samme grund 

Jeg har gravid bukser og trusser på og løse toppe men alligevel for jeg ondt når jeg går nogen siger det er normalt andre siger at jeg skal snakke med min læge omgående og er rat forvirrede 

Anmeld

31. marts 2014

oktober2014

linea hansen skriver:

Jeg har gravid bukser og trusser på og løse toppe men alligevel for jeg ondt når jeg går nogen siger det er normalt andre siger at jeg skal snakke med min læge omgående og er rat forvirrede 

Hvis du er i tvivl synes jeg at du skal ringe til din læge og høre ad 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.