Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg overvejer at flytte mit barn til Bakkegårdens Børnehave i Vejen. Er der nogen af jer som kender til det sted og ved om det er godt der? Jeg ville være rigtig glad for svar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg overvejer at flytte mit barn til Bakkegårdens Børnehave i Vejen. Er der nogen af jer som kender til det sted og ved om det er godt der? Jeg ville være rigtig glad for svar
Hejsa,
Vi har besøgt børnehaven, men valgt en anden til vores barn. Jeg synes ikke børnehaven virker så struktureret. Har dog hørt om mange der har været glade for den. Vil anbefale dig at besøge den selv og lytte til din mavefornemmelse
Rosin skriver: Hejsa, Vi har besøgt børnehaven, men valgt en anden til vores barn. Jeg synes ikke børnehaven virker så struktureret. Har dog hørt om mange der har været glade for den. Vil anbefale dig at besøge den selv og lytte til din mavefornemmelse
Tak for svar Kan du forklare mig lidt mere om hvad du mener med "ikke struktureret"?
Jeg har besøgt den, men det er svært at vurdere alligevel syntes jeg.
Det var særligt i forhold til spise situationer. F.eks var de begyndt på frugt cafe om eftermiddagen. Der sidder en og skærer frugt og så løb børnene fra ALLE stuer hen og fik frugt når de ville. Vi kom da de fik frugt og det virkede kaotisk på mig. Hende vi snakkede med sagde selv at de nok ikke var den mest strukturerede børnehave der fandtes. Hvis du er usikker - så besøg dem igen, det må man vel gerne
Rosin skriver: Det var særligt i forhold til spise situationer. F.eks var de begyndt på frugt cafe om eftermiddagen. Der sidder en og skærer frugt og så løb børnene fra ALLE stuer hen og fik frugt når de ville. Vi kom da de fik frugt og det virkede kaotisk på mig. Hende vi snakkede med sagde selv at de nok ikke var den mest strukturerede børnehave der fandtes. Hvis du er usikker - så besøg dem igen, det må man vel gerne
Ja det der syntes jeg så heller ikke lyder så optimalt...
tak for svar
Må jeg spørge hvad for en børnehave I så valgte i stedet og hvad der gjorde at I valgte den?
Vores barn går stadig i DP. Men vi har besøgt og valgt Billingeland som 1. Prioritet, Vorupparkens som 2. Prioritet og Egebo som 3. Vi besøgte også Kildevænget og den virkede også som en god børnehave. Ville slet ikke overveje Egely så den besøgte vi ikke. Det er ud fra en mavefornemmelse vi har valgt sådan Så kan ikke komme med så mange rationelle begrundelser. I Billingeland starter de i en lille gruppe i den ene ende af huset, så selvom det er en stor børnehave er det ikke så voldsomt. De sidder og spiser ved nogle små borde sammen i den lille opstartsgruppe. Udeområdet er fantastisk!!!
Rosin skriver: Vores barn går stadig i DP. Men vi har besøgt og valgt Billingeland som 1. Prioritet, Vorupparkens som 2. Prioritet og Egebo som 3. Vi besøgte også Kildevænget og den virkede også som en god børnehave. Ville slet ikke overveje Egely så den besøgte vi ikke. Det er ud fra en mavefornemmelse vi har valgt sådan Så kan ikke komme med så mange rationelle begrundelser. I Billingeland starter de i en lille gruppe i den ene ende af huset, så selvom det er en stor børnehave er det ikke så voldsomt. De sidder og spiser ved nogle små borde sammen i den lille opstartsgruppe. Udeområdet er fantastisk!!!
Mange tak for alle dine svar. Jeg er endt med at vælge Egebo Så må vi håbe, at der er plads hurtigt, for den børnehave som hun er i nu er godt nok hæslig (bare rolig, det er ikke nogen af dem som du har valgt  
Det var så lidt. Egebo tror jeg også er rigtig god! Du må have fat i kommunen og få at vide hvilket nummer dit barn er på ventelisten...Hvis du synes din nuværende børnehave er hæslig kan det jo kun gå for langsomt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128