Anbefal en mascara

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
9 svar
4 synes godt om
30. marts 2014

Papillon

Jeg kunne godt tænke mig en ny mascara, og efter et hurtigt kig på Matas hjemmeside, er jeg helt på bar bund (for dælen, der er mange!)

Hvilken ville du anbefale? Hvorfor? Gerne tilføjet en ca. pris

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2014

Babydrøm

Papillon skriver:

Jeg kunne godt tænke mig en ny mascara, og efter et hurtigt kig på Matas hjemmeside, er jeg helt på bar bund (for dælen, der er mange!)

Chanel Inimitable Mascara Noir, den koster vist ca. 250 kr. Det er den bedste mascara jeg har prøvet, den giver både længde og volume og er rigtig nem at bruge  

Anmeld

30. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Lige pt bruger jeg max factor brun/sort. Syntes den gir et lidt bløder look, end en alm sort. Vh stine

Anmeld

30. marts 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Papillon skriver:

Jeg bruger altid L'OREAL Voluminous x5 - den koster 100 kr (indimellem kan man tilmed få to L'OREAL produkter for ens pris ) og er super god, synes jeg. Mine vipper ser lange og flotte ud og den har en god børste.. Jeg køber aldrig andre

/ Taco78 

Anmeld

30. marts 2014

Goggelogge

Papillon skriver:

Denne er god  http://m.matas.dk/#product/891337 

Anmeld

30. marts 2014

ESV

Jeg bruger gerne produkter fra nilens jord fordi det skulle være bedre for kroppen og miljøet med knap så mange tilsætningssstoffer, parafume og parabener

Anmeld

30. marts 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg bruger Nilens Jord

Gerne den der hedder noget i stil med Jumbo Volume - den koster vist omkring 150 kr

Anmeld

30. marts 2014

Morgensol

Papillon skriver:

Jeg bruger dior iconic og extase! Virkelig gode begge 2!!

Anmeld

31. marts 2014

Papillon

Dem vil jeg kigge nærmere på, tak for svarene  

Anmeld

31. marts 2014

Maja!

Jeg har i mange år bruge Clinique High impact, men syntes ikke længere den gav min vipper et ordneligt løft.. så er gået tilbage til Chanel, brugte dem før de fik gummi børster, men nu har jeg overgivet mig og købt deres nye, og det har jeg ikke fortrudt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.