Høj bmi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2014

Anonym trådstarter

et-ønske skriver:

Jeg blev gravid i sep 13 - og startede i behandling okt 12, så lige knap et år
Vi forsøgte første med hormonbehandling i pilleform, pergotime - men det duede slet ikke! Så vores første IUI forsøg resulterede i to streger og vi skal have tvillinger ultimo maj

Stort tillykke også tvillinger det er jo bare dobbelt glæde!!  

Tak for dit svar, ja jeg må vente og se hvad de siger om de overhovedet vil hjælpe mig lige med det sammen eller om jeg skal tabe mig lidt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2014

esioul

Anonym skriver:

Hejsa... 

Min kæreste og jeg har nu i 4 år prøvet og blive gravid! Vi var så ved lægen i torsdags! Jeg vidste inden jeg tog derinde at der var stor risiko for at han sagde at jeg ikke kunne få hjælp, før jeg havde tabt mig yderliger 10 kg men det gjorder han ikke. Han gav mig en henvisning til barnløshedsbehandling. 

Jeg har en BMI på 36 Jeg har tabet mig ca 16 kg inde for de sidste 9 måneder så det går den rigtigte vej 

Nu er så mit spørgsmål til alle jer dejlige piger om nogen af jer har fået hælp eller om i kender nogen som fik hjælp selvom i/de havde en høj BMI? 

Glæder mig til og høre fra nogen af jer! 

Hav en dejlig dag 

Jeg blev også henvist trods lidt for høj BMI. Det er mere klinikkerne der kan finde på at afvise og ikke lægen.

Anmeld

30. marts 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg blev også henvist trods lidt for høj BMI. Det er mere klinikkerne der kan finde på at afvise og ikke lægen.

Oki... er også mere bekymret for hvad klinikken siger! 

fik du hjælp med det samme eller skulle du tabe dig først? 

Anmeld

30. marts 2014

esioul

Anonym skriver:

Oki... er også mere bekymret for hvad klinikken siger! 

fik du hjælp med det samme eller skulle du tabe dig først? 

Jeg fik hjælp med det samme. Mener mit BMI var 30,5-31.

Anmeld

30. marts 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg fik hjælp med det samme. Mener mit BMI var 30,5-31.

Fedt! Ja mit BMI er jo lige lidt højre så nu må vi se hvad der sker Tak for dit svar ! 

Anmeld

30. marts 2014

dina1980

ja mit er os 36, og jeg har fået 6 inseminationer, 2 ivf, 1 frys. men det best at tabe sig

Anmeld

30. marts 2014

Anonym trådstarter

dina1980 skriver:

ja mit er os 36, og jeg har fået 6 inseminationer, 2 ivf, 1 frys. men det best at tabe sig

oki.. ja det er det, ingen tvilv om det og jeg bliver self også ved med at tabe mig! Men ja det er jo rat og høre lidt om hvordan det er gået andre! Har du tabt dig i mellem dine behandlinger? 

Anmeld

30. marts 2014

E.J.mor.

Anonym skriver:

hold da op! Stort tillykke med dit flotte vægttab!  

Det kunne da være jeg skulle prøve og kontakte en kostvejleder Jeg har altid drømt om at få mig en personlig træner, men synes bare det er mega dyrt Og jeg er på SU så der er ikke så mange penge!  

det tog mig 1år at tabe det var en lang lang lang kamp, nu har jeg så taget 18 kg på igen men har også under tre uger til termin,,,og bagefter ska den ha fuld skrue da jeg har et mål.

jeg er meget sikker på det vil hjælpe dig.

Anmeld

30. marts 2014

MarianneRubi

Anonym skriver:

Sådan synes jeg tit det går man taber sig og man tager lidt på igen... hehe det eneste råd jeg har er at tænke før man spiser, og tænke over om det er en selv der har lyst til dette mad eller om det er ens mave der her lyst, har hjulpet mig nogle gange  

Ellers spise sund og gå nogle lange ture! Jeg har fået en hund som også er en stor hjælp for at jeg kommer ud og rør mig mere om dagen  

men hvis du vil kan vi da hjælpe hinanden ? det er altid rat at have nogle at følgelse med  

Jeg vil da rigtig gerne være med til det
Det var slet ikk nogen dum ide du kom med der

Jeg har altid været dum og spise 1-3 gange om dagen, det er der jeg slæber
Nu prøver jeg ihærdigt at spise de anbefalede 6 gange
Også har jeg tilføjet det mere grønne

Tjah mit problem ellers er nok at jeg har 3 hunde og dem smider jeg bare i haven -.-'
Også det dårlige vejr motivere slet ikke til at komme ud, og når der har været godt vejr er jeg på arbejde eller så laver jeg noget andet -.-'

Anmeld

30. marts 2014

Hullabullabulla

Hejsa... 

Min kæreste og jeg har nu i 4 år prøvet og blive gravid! Vi var så ved lægen i torsdags! Jeg vidste inden jeg tog derinde at der var stor risiko for at han sagde at jeg ikke kunne få hjælp, før jeg havde tabt mig yderliger 10 kg men det gjorder han ikke. Han gav mig en henvisning til barnløshedsbehandling. 

Jeg har en BMI på 36 Jeg har tabet mig ca 16 kg inde for de sidste 9 måneder så det går den rigtigte vej 

Nu er så mit spørgsmål til alle jer dejlige piger om nogen af jer har fået hælp eller om i kender nogen som fik hjælp selvom i/de havde en høj BMI? 

Glæder mig til og høre fra nogen af jer! 

Hav en dejlig dag 

Jeg blev henvist med et bmi på 35, men det var til en privatpraktiserende gynækolog.
Hvis vi skulle have været videre til reagensglas ville bmi kravet være 30..

nu nu har jeg så tabt mig 17 kilo på 6 måneder og er under 30 i bmi, men det er stadig ikke lykkedes at blive gravid med nummer 2 så vi er blevet henvist igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.