Udeblivelse af menstruation negativ graviditetstes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. marts 2014

Anonym trådstarter

Hej allesammen

Jeg har lige et spørgsmål, som jeg håber at i kan svare på.

Min menstruation plejer for det meste at være uregelmæssige. Men i de sidste 3 måneder har jeg fået det d. 23 hver måned, og det vil så sige at jeg har en 27 dages cyklus. 

Jeg skulle have haft menstruation for 4-7 dage siden nu, og har stadig ikke fået det. Det er snart April, og hvis jeg ikke får det imorgen, har jeg ikke haft det hel Marts måneden. Jeg har siden sidste søndag haft menstruationssmerter, hvor jeg har haft ondt i lænden. Smerten er mild, hvor det kommer og går. Hver gang jeg har haft ondt, tror jeg at min menstruation er lige rundt om hjørnet, men nej.. Det kommer slet ikke. Jeg har taget en graviditetstest igår morges, men det var negativ. 

Spørgsmålet er, hvad skal jeg gøre nu? Skal jeg bare vente og se om min menstruation dukker op, eller skal jeg tage en test mere? Har i været ude for det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2014

BinaMor

Se an. Test evt om et par dage hvor hcg er steget i tilfælde af gra. Ellers blodprøve hos lægen

Anmeld

30. marts 2014

Anna2706

Har prøvet lidt det samme, jeg gik 3 uger over tid fik kun negative teste! Jeg plejede at have nogenlunde regelmæssig menstruation. Da jeg så var gået de der 3 uger over tog jeg en sidst test og den var bragende positiv. Det viste sig så at min ægløsning var kommet senere end den plejer. 

Ved ikke rigtig hvad du skal gøre, andet end at se tiden an selvom det ikke er skide fedt at gå rundt uden nogen vished. Ellers må du tage til lægen hvis den ikke dukker op i løbet af april

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.