Gravid med højt bmi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.778 visninger
10 svar
2 synes godt om
30. marts 2014

Anonym trådstarter

Skriver som anonym da jeg er lidt flov og ked af mit dilemma

Jeg har bla pco, som gør jeg bare ikke har kunnet komme ned i vægt, uanset hvad jeg har gjort.
Mit bmi er 37 og jeg nærmer mig 3 trimester, jeg er vokset, men ser alligevel bare fed ud, uden tøj på, da noget af maven hænger, og jeg har deller. Har masser af liv, men mærker intet udenpå.

Andre brokker sig over at andre rør deres mave, jeg er nærmere lidt misundelig, og ked af ikke engang min familie, får mig til at føle mig normal gravid, ikke engang min kæreste nusser maven eller lignende,

Så ked af alt skal være en kamp og når det endelig lykkedes så føler jeg ikke folk glædes med os, men at jeg bare ser stor ud.

Ved ikke hvad jeg vil med indlægget, er bare ked sf det er sådan, og har ikke brug for dunk i hovedet over min vægt, ikke engang sygehusets diætister har kunnet hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2014

GUSO

til dig, har du snakket med din kæreste om hvor ked af det du bliver?? Måske han tror du helst ikke vil røres?? Jeg syntes i skal snakke om det

Anmeld

30. marts 2014

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg har bla pco, som gør jeg bare ikke har kunnet komme ned i vægt, uanset hvad jeg har gjort.
Mit bmi er 37 og jeg nærmer mig 3 trimester, jeg er vokset, men ser alligevel bare fed ud, uden tøj på, da noget af maven hænger, og jeg har deller. Har masser af liv, men mærker intet udenpå.

Andre brokker sig over at andre rør deres mave, jeg er nærmere lidt misundelig, og ked af ikke engang min familie, får mig til at føle mig normal gravid, ikke engang min kæreste nusser maven eller lignende,

Så ked af alt skal være en kamp og når det endelig lykkedes så føler jeg ikke folk glædes med os, men at jeg bare ser stor ud.

Ved ikke hvad jeg vil med indlægget, er bare ked sf det er sådan, og har ikke brug for dunk i hovedet over min vægt, ikke engang sygehusets diætister har kunnet hjælpe

Har du takt med din mand om det?

Jeg er stor som dig og også med pcos..

Dog ventede jeg tvillinger, så min mave var grande..

Her var det omvendt, måtte bede folk om at spørge først.. For de dage hvor plukveerne var slemme, kunne jeg ikke have berøring..

Dette er et par dage inden jeg fødte 30+5..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. marts 2014

et-ønske

Jeg har også PCO - og føler mig på ingen måde særlig skøn! Men har det som ønskebørn, synes nærmest at folk ingen grænser har - og jeg bryder mig ikke om berøringerne....
Venter også tvillinger er 29+6 idag

Anmeld

30. marts 2014

Anonym trådstarter

Har snakket med ham om det, men han tænker ikke rigtig over det.
Synes også i har fine runde maver, hvor jeg bare ser stor id, jeg venter så heller ikke tvillinger

Anmeld

30. marts 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Så snart baby er ude og du har overskud synes jeg du skal gå til lægen og få en henvisning til Copenhagen fertility centers pcoklinik. De kan hjælpe dig med at få pco'en lidt mere under kontrol

Da jeg var gravid rørte manden heller ikke maven (trods tydelig babybule). Da han ikke satte det sådan sammen 

Nogle mænd er bare sådan... 

Herfra

Anmeld

30. marts 2014

Aabye

Jeg har også højt BMI.. Men har begge de gange jeg har været gravid fået en flot rund mave.. 
Jeg har dog ikke pco..

Men sådan her så jeg ud. 
Første billede med den grå trøje er jeg 38+4 med min ældste.. På næste billede er jeg.. øh.. ca 32 uger henne med nr 2.. 

Det kan nemt nå at komme.. Min mave anden gang begyndte først at se gravid ud da jeg var på den anden side af 3 trimester.. 

Anmeld

30. marts 2014

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Så snart baby er ude og du har overskud synes jeg du skal gå til lægen og få en henvisning til Copenhagen fertility centers pcoklinik. De kan hjælpe dig med at få pco'en lidt mere under kontrol

Da jeg var gravid rørte manden heller ikke maven (trods tydelig babybule). Da han ikke satte det sådan sammen 

Nogle mænd er bare sådan... 

Herfra

Tak, bor desværre helt i Jylland

Anmeld

30. marts 2014

Anonym trådstarter

Aabye skriver:

Jeg har også højt BMI.. Men har begge de gange jeg har været gravid fået en flot rund mave.. 
Jeg har dog ikke pco..

Men sådan her så jeg ud. 
Første billede med den grå trøje er jeg 38+4 med min ældste.. På næste billede er jeg.. øh.. ca 32 uger henne med nr 2.. 

Det kan nemt nå at komme.. Min mave anden gang begyndte først at se gravid ud da jeg var på den anden side af 3 trimester.. 

Flot mave

Anmeld

30. marts 2014

et-ønske

Anonym skriver:

Har snakket med ham om det, men han tænker ikke rigtig over det.
Synes også i har fine runde maver, hvor jeg bare ser stor id, jeg venter så heller ikke tvillinger

Vi kvinder er vores egne største kritikere er sikker på du er rigtig fin men bare ikke kan se det selv...
Mit bmi er også alt for højt!! Jeg har gennem min læge fået henvisning til diætist før jeg blev gravid. Nyd din graviditet - det er jo er mirakel der er inde i din mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.