Så kom vores lille prinsesse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2014

StudPsyk

MarieMor234 skriver:

Så kom vores lille prinsesse

Var i 33+4 da vores lille prinsesse ikke kunne vente mere

Så nu har vi én fin lille pige på 48cm. Og 2460g

Venter på at komme hjem Da hun nok skal blive på sygehuset lidt tid

Men hun kom ud på normal vis  på trods af hun ikke var helt frisk med det samme. fødslen tog ca. 12 timer Og var en lidt hår omgang, men ellers gik alt som det skulle

Mvh Marie 

Du fødte 33+4 men i din status skriver du om plukveer i uge 34+?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2014

LinLin

Janne T. skriver:

Du fødte 33+4 men i din status skriver du om plukveer i uge 34+?

Er der ikke bare byttet om på et 4- og et 3-tal?

Anmeld

30. marts 2014

StudPsyk

Er der ikke bare byttet om på et 4- og et 3-tal?

I hendes autostoltråd + status skriver hun at hun er i uge 34+, i denne tråd og i profilen skriver hun at hun har født 33+.

Hvis man sammenligner billedet i denne tråd og det i hendes profil ligner det ret meget en dukke. Se på hænderne og mellemrummene mellem fingrene. På de to billeder er positionen på hænderne lidt forskellige, altså er det to forskellige billeder, men 'barnets' ansigtsudtryk er nøjagtig det samme.. 

Jeg kan tage fejl, og i givetfald beklager jeg min anklage. Det var en anden bruger der gjorde mig obs på det, så jeg er heller ikke ene om tanken

Men staff tager sig vel af det.. 

Anmeld

30. marts 2014

LinLin

Janne T. skriver:

I hendes autostoltråd + status skriver hun at hun er i uge 34+, i denne tråd og i profilen skriver hun at hun har født 33+.

Hvis man sammenligner billedet i denne tråd og det i hendes profil ligner det utrolig meget en dukke. Se på hænderne og mellemrummene mellem fingrene. På de to billeder er positionen på hænderne lidt forskellige, altså er det to forskellige billeder, men 'barnets' ansigtsudtryk er nøjagtig det samme.. 

Jeg kan tage fejl, synes bare det er lidt suspekt, og det var en anden bruger der gjorde mig obs på det, så jeg er ikke ene om tanken

Men staff tager sig vel af det.. 

Hele - så meget har jeg ikke nærstuderet det kunne bare se det med tallene passede hvis man lige byttede rundt....

Anmeld

30. marts 2014

StudPsyk

LinLin skriver:

Hele - så meget har jeg ikke nærstuderet det kunne bare se det med tallene passede hvis man lige byttede rundt....

Gjorde det også kun fordi der var en der spurgte mig om jeg ikke synes det lignede en dukke  

Men hvis jeg tager fejl, beklager jeg naturligvis dybt  

Anmeld

30. marts 2014

cwl

Janne T. skriver:

Gjorde det også kun fordi der var en der spurgte mig om jeg ikke synes det lignede en dukke  

Gud du har ret.. Det ligner en dukke..

Jeg kunne heller ikke få det til at passe med at hun har et billede af den lille uden sonde og C-pap. Men datter havde begge dele i flere døgn og det blev stort set ikke taget ud, så der er kun taget billeder med det i..

Anmeld

30. marts 2014

E.J.mor.

Janne T. skriver:

oh my god,men hvorfor lave et opslag at man har født og så et billed af en dukke...

Anmeld

30. marts 2014

StudPsyk

E.J.mor. skriver:

oh my god,men hvorfor lave et opslag at man har født og så et billed af en dukke...

Mit bedste bud er, at man finder det fællesskab der er blandt mødre tiltrækkende, og da man ikke selv har barn prøver at finde en alternative måde at komme ind i det fællesskab på.. Det er faktisk lidt trist.

Men lad os nu heller ikke drage forhastede konklusioner, det KAN jo være der er en god forklaring  

Anmeld

30. marts 2014

StudPsyk

Og så vil jeg altså heller ikke tage æren for "opdagelsen", det er en anden der gjorde mig obs på det og har underrettet staff  

Anmeld

30. marts 2014

E.J.mor.

Janne T. skriver:

Og så vil jeg altså heller ikke tage æren for "opdagelsen", det er en anden der gjorde mig obs på det og har underrettet staff  

er først da du skrev det jeg kigget en extra gang på det billed. 

men lad os se hva personen skriver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.