Erfaringer med tidlig moderkageløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. marts 2014

Anonym trådstarter

Jeg har muligvis haft en tidlig moderkageløsning som har skabt en blodsamling i livmoderen. Jeg er i uge 19+ .. 

Har brug for at hører nogle erfaringer, og hvodan endte det hele ? Man bliver jo ikke ligefrem særlig tryg når man læser om det på nettet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2014

cwl

Anonym skriver:

Jeg har muligvis haft en tidlig moderkageløsning som har skabt en blodsamling i livmoderen. Jeg er i uge 19+ .. 

Har brug for at hører nogle erfaringer, og hvodan endte det hele ? Man bliver jo ikke ligefrem særlig tryg når man læser om det på nettet 

Har ikke selv prøvet det, men har lige læst om det og det lyder da bestemt ikke rart..

Ved du om den har løsnet sig helt eller delvist??

Anmeld

30. marts 2014

Anonym trådstarter

cwl skriver:

Har ikke selv prøvet det, men har lige læst om det og det lyder da bestemt ikke rart..

Ved du om den har løsnet sig helt eller delvist??

forhåbentlig kun delvist, men ved først mere på onsdag 

Anmeld

30. marts 2014

cwl

Anonym skriver:

forhåbentlig kun delvist, men ved først mere på onsdag 

Det er sku lang tid du skal gå og vente hvis den nu har revet sig helt løs.. Puha hvor er det dog synd for dig. Håber virkelig at den kun er delvis revet sig løs, så I stadig kan få jeres baby i armene om nogle måneder..

Anmeld

30. marts 2014

Anonym trådstarter

cwl skriver:

Det er sku lang tid du skal gå og vente hvis den nu har revet sig helt løs.. Puha hvor er det dog synd for dig. Håber virkelig at den kun er delvis revet sig løs, så I stadig kan få jeres baby i armene om nogle måneder..

Altså baby er stadig i live, og mener at var den helt revet  løs ville baby dø indenfor få minutter

Anmeld

30. marts 2014

cwl

Anonym skriver:

Altså baby er stadig i live, og mener at var den helt revet  løs ville baby dø indenfor få minutter

Ja det er selvfølgelig rigtig..

Håber for dig at alt løser dig..

Anmeld

30. marts 2014

Mortilxx

Anonym skriver:

Den er ikke revet helt af, og det krydser jeg fingre for den heller ikke gør! Baby vil (ååååh kan næsten ikke skrive det) dø inden for få minutter.

Min moderkage løsrev sig delvist fra uge 26-27 af. Jeg styrt blødte når den rev sig mere løs og de kunne holde min lille dreng inde i maven, til uge 29+2. Han blev født og vejede 805 gram og var 35 cm. Han er et lille mirakel

Krydser alt hvad jeg kan på dine vegne

Anmeld

30. marts 2014

Anonym trådstarter

Nihell skriver:

Den er ikke revet helt af, og det krydser jeg fingre for den heller ikke gør! Baby vil (ååååh kan næsten ikke skrive det) dø inden for få minutter.

Min moderkage løsrev sig delvist fra uge 26-27 af. Jeg styrt blødte når den rev sig mere løs og de kunne holde min lille dreng inde i maven, til uge 29+2. Han blev født og vejede 805 gram og var 35 cm. Han er et lille mirakel

Krydser alt hvad jeg kan på dine vegne

var du så indlagt fra i opdagede den rev sig løs eler?

Anmeld

30. marts 2014

Mortilxx

Anonym skriver:

var du så indlagt fra i opdagede den rev sig løs eler?

Ja det var jeg. Min blev ved med at rive sig løs. Jeg var sengeliggende, fordi hver gang jeg rejste mig op, så rev den sig endnu mere løs. Nogle gange rev den sig også mere løs når jeg vendte mig i sengen :-( Jeg vidste det altid fordi jeg styrt blødte når det skete.

Men lad os nu håbe at din ikke er lige så slem som min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.