Erfaringer søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. marts 2014

Anonym trådstarter

Hej dejlige damer.

Jeg er 40+2 i dag, og søger lidt jeres historier og erfaringer der minder om det jeg er igennem nu.

Jeg er andengangs gravid, og som sagt 40+2 i dag. I onsdags fik jeg hindeløsning uden effekt på hverken den ene eller anden måde.

Fik fredag morgen hindeløsning igen, på terminsdatoen, og lige inden jeg fik foretaget den, gik slimproppen. Jeg har efter den anden hindeløsning haft meget kraftig slim afgang med frisk blod i hver gang. Det er jo i dag 2 dage siden, så dvs 2 dage med tyk slim og tegnblødning.

I går aftes begyndte jeg at få kraftige mens smerter i lænd, og det har jeg haft hele natten, og godt med plukkeveer til morgen også.

Men der sker ikke rigtig mere end det.

Er der andre der har prøvet noget lign? Og hvor lang tid gik i sådan før i fødte?

Jeg er klar over at der kan gå flere dage endu..

Min mand og jeg sexede også igår, men han vil sku ikke i dag  øv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Her kommer det kedelige svar: Vent tålmodigt!

Jeg ved det er lettere sagt end gjort. Jeg havde næsten samme historie som dig med hindeløsning osv da jeg ventede min store pige. Jeg fødte 40+6 og blev sat igang pga sf.

I øvrigt tænker jeg måske at sex heller ikke er så heldigt nu når din slimprop er gået

Gå en hyggelig tur eller tage lange bade

Held og lykke med fødslen

Anmeld

30. marts 2014

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Her kommer det kedelige svar: Vent tålmodigt!

Jeg ved det er lettere sagt end gjort. Jeg havde næsten samme historie som dig med hindeløsning osv da jeg ventede min store pige. Jeg fødte 40+6 og blev sat igang pga sf.

I øvrigt tænker jeg måske at sex heller ikke er så heldigt nu når din slimprop er gået

Gå en hyggelig tur eller tage lange bade

Held og lykke med fødslen

Så længe fostervandshinden er intakt, burde der ikke være fare for at dyrke sex! Vi dyrker jo heller ikke sex "beskidte".

jeg venter skam også, nu var det mere om andre har siddet i lign situationer, og hvor længe de gik sådan inden fødsel.

Jeg er bare meget spændt på om der er udsigter til noget, eller om jeg skal forvente det bare er småtterier 

Og mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.