Hvem skal være forlover?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem skal være forlover?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.973 visninger
14 svar
16 synes godt om
30. marts 2014

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg skal giftes og har lidt problemer med planlægning og udvælgelse af personer.

Min kæreste har en lillebror, som vi da ser, men vi lever lidt forskellige liv og han prioriterer ikke familien vanvittig meget. Vi ser ham ikke så tit. Der er 5 år mellem dem, så man kan sige at de er vokset lidt fra hinanden. Dog vil det betyde alverden for ham at blive forlover.

Derudover har min kæreste en god kammerat. Vi ses vel med ham og hans kæreste én gang om ugen. Han er en person, som altid har været i begge vores liv, men i perioder mere end andre.
Jeg ved at det er ham der står for planlægningen af min mands polterabend.

For min kæreste vil det være naturligt at vælge sin bror, fordi han kun har én søskende og ingen kan blive fornærmet, men tror nu alligevel at han er i tvivl. Han er klart tættest med kammeraten, men vil jo ikke skuffe nogen.

Hvem skal han vælge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2014

Morgensol

Hans kammerat! Det er ham han er tættest med og det er jeres bryllup.. Lillebror ka ik tillade sig at blive fornærmet, det er ikke op til ham!

Anmeld

30. marts 2014

Marts<3

Det er JERES bryllup, derfor bestemmer i 100% hvem i vil have stående ved alteret... Det er en stor dag for Jer, den skal i ikke bruge på ikke at fornærme nogen...

Stort tillykke forresten

Anmeld

30. marts 2014

MyLove E

Kammerat :-D

Anmeld

30. marts 2014

Anonym trådstarter

Morgensol skriver:

Hans kammerat! Det er ham han er tættest med og det er jeres bryllup.. Lillebror ka ik tillade sig at blive fornærmet, det er ikke op til ham!

Ja det er ham der er tættest på og jeg ved at det er hans der står for planlægningen af polterabend, hvilket bestemt ikke var blevet til noget, hvis det var broren.

Anmeld

30. marts 2014

Anonym trådstarter

Marts<3 skriver:

Det er JERES bryllup, derfor bestemmer i 100% hvem i vil have stående ved alteret... Det er en stor dag for Jer, den skal i ikke bruge på ikke at fornærme nogen...

Stort tillykke forresten

Mange tak der er så mange beslutninger om alt muligt.. Jeg tænker nok også mest kammeraten - det ville give mest mening. Samtidig har jeg spurgt min mand om argumenter og hans bedste argument for at vælge sin bror, er at det er hans bror og at det ville betyde meget for ham!

Anmeld

30. marts 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Mange tak der er så mange beslutninger om alt muligt.. Jeg tænker nok også mest kammeraten - det ville give mest mening. Samtidig har jeg spurgt min mand om argumenter og hans bedste argument for at vælge sin bror, er at det er hans bror og at det ville betyde meget for ham!

Hvis han selv synes det er en vigtig grund, så skal han vælge hans bror. Det er hans beslutning. 

Anmeld

30. marts 2014

SandraXOXO

Kan man ikke vælge to? Ligesom man kan ha flere brudepiger :-)

Anmeld

30. marts 2014

MediaAnarchy

Brormand som forlover og kammerat som toastmaster?
Eller omvendt måske

Så har de begge en rolle i brylluppet.

Anmeld

30. marts 2014

JH12

Personligt ville der ikke være nogen tvivl herhjemme, det ville bliver kammeraten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.