Erfaringer med klapvogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
6 svar
7 synes godt om
29. marts 2014

Sahara82

Vi er på jagt efter en god klapvogn. Kravene er at barnet skal kunne vende begge veje og hjulene skal være punkterfrie. Men hvilke erfaringer har I med gode klapvogne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2014

Mama85

Til min ældste (der er 5 nu) havde jeg en Brio happy med ounkteringsfrie hjul, fantastisk klapvogn! Den kunne ligges helt ned, med et forholdsvis langt liggemål, der var en god fodstøtte man kunne slå op og ned, og vendbart styr! Betrækket var nemt at pille af når man skulle vaske det, og selve stellet var bare fantastik holdbart, uden at den var klodset og tung. Den fyldte ikke meget når den var klappet sammen, og den var nem at klappe sammen! Til nummer 2 har jeg en stokke xplory, og kan se at den overlækre vogn ikke når Brioen til sokkerholderne!

Anmeld

30. marts 2014

MetteS81

Emmaljunga!!! VI ELSKER VORES!  Du kan vende barnet begge veje og hjulene er punkterfrie...derudover er designet bare så lækkert!  

Anmeld

30. marts 2014

GUSO

Vi har emmaljunga nitro City super lækker vogn kan jeg klart anbefale

Anmeld

30. marts 2014

roenlund

Vi har haft en basson som jeg har været rigtig glad for, jeg har aldrig haft nogen problemer med den, jeg købte den da den kun kostede det halve af hvad emmaljunga og teutonia kostede og synes ikke jeg ville betale så meget...

Anmeld

30. marts 2014

esiuol22

Vi har en emmaliunga syntes den er lækker men minus er, at hjulene sidder længder ude end selve vognen, så lidt svært hvis den lille lige vil gå ved siden af og holde ved vognen, for der er hjulende i vejen, og fordelen har på våres vogn været svær at få i andre stillinger, men er vist kommet nye modeller siden uden det problem. 

Anmeld

30. marts 2014

esiuol22

Undskyld skulle stå foddelen og ikke fordelen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.