Glæder mig, som bare pokker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2014

Anonymo

Familie skriver:

Mange tak!

Må nok herind indimellem og få en masse gode råd hehe. Vil gerne vide alt på forhånd, men må vist erkende at det nok ikke er muligt før vi står i situationen. 

Ja brug siden, det er altid godt med gode råd 

Nej, det er fuldstændigt umuligt at forbedrede sig 100% både før, under og efter en graviditet syntes jeg.

Efter første cyklus. blev jeg gravid og reagerede helt anderledes end jeg havde ventet og da jeg så havde nået termin og havde alt forberedt til fødslen var jeg slet ikke så mentalt forberedt som jeg havde regnet med. Kroppen og hjernen gakker helt ud under så stor en forandring i kroppen, men det er den vildeste og fedeste oplevelse jeg nogensinde har oplevet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2014

Babydrøm

Familie skriver:

Hej med jer 

Jeg må bare komme ud med den glæde som jeg rende rundt med hele tiden!

Vi har planlagt at jeg skal stoppe mini-pillerne når min nuværende pakke er tom, så vi kan begynde på projekt baby  Vi har ingen børn endnu, så vi er rigtig spændte på hele den nye oplevelse som vi kommer i møde.

Jeg kan slet ikke tænke på andet end at vi skal være forældre når det engang kommer så langt, og alt det som man skal være forberedt på som førstegangsforældre. 

Det kribler i maven hver gang jeg tænker på det at skulle være gravid og hvordan det mon følelses at få en lille i vores hjem. Vi glæder os begge rigtig meget og jeg kan snart ikke vente på at det bliver d. 16/4, som er den dag jeg tager den sidste tablet og kan for alvor komme i gang med pb. 

Så kom jeg ud med en lille del af de mange tanker jeg har, om vores ønsker for nærmest fremtid 

Hvor dejligt, held og lykke med det hele

Anmeld

30. marts 2014

Familie

Norit skriver:

Ja brug siden, det er altid godt med gode råd 

Nej, det er fuldstændigt umuligt at forbedrede sig 100% både før, under og efter en graviditet syntes jeg.

Efter første cyklus. blev jeg gravid og reagerede helt anderledes end jeg havde ventet og da jeg så havde nået termin og havde alt forberedt til fødslen var jeg slet ikke så mentalt forberedt som jeg havde regnet med. Kroppen og hjernen gakker helt ud under så stor en forandring i kroppen, men det er den vildeste og fedeste oplevelse jeg nogensinde har oplevet 

Selv om at man ikke kan lærer det hele på forhånd, så har jeg sådan en trang til at læse alt det jeg kan finde, som jeg tror kan være brugbart 

Jeg har også hørt fra en masse andre mødre, at det skulle være en helt uvirkelig følelse at blive mor og hvordan man ligepludselig får en anden rolle i livet. 

Må krydse finger for at alt det man håber på bliver virkeligt og at tingene kommer til at gå som det skal  

Anmeld

30. marts 2014

Familie

AnnL skriver:

Hvor dejligt, held og lykke med det hele

Mange tak, håber på det bedste 

Anmeld

30. marts 2014

Anonymo

Familie skriver:

Selv om at man ikke kan lærer det hele på forhånd, så har jeg sådan en trang til at læse alt det jeg kan finde, som jeg tror kan være brugbart 

Jeg har også hørt fra en masse andre mødre, at det skulle være en helt uvirkelig følelse at blive mor og hvordan man ligepludselig får en anden rolle i livet. 

Må krydse finger for at alt det man håber på bliver virkeligt og at tingene kommer til at gå som det skal  

Hehe, sådan havde jeg det også - det var også godt tidsfordriv 

Jamen det er så vildt og jeg kan godt forstå at nogle vil have flere trods det at føde jo altså gør ondt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.