Kjoler til 2 bryllupper ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
4 svar
1 synes godt om
28. marts 2014

MyLove E

God aften

Jeg ligger og keder mig her på sygehuset..

Til august skal jeg til 2 helt forskellige bryllupper. Så tænker at jeg næsten skal 2 forskellige kjoler

Den første er sådan en traditionel bryllup, med det tætteste venner og familie ( ca. 55 ) på en kro med tre retters menu. Musik til maden og 2 mands band til dans Det kræver lidt en galla kjole.

Det andet bliver vi 100 mennesker. Alle deres venner og familie. Det er i et forsamlingshus med hel stegt pattegris og salat bar.. Ved ikke hvad der bliver af musik.
Men skal man ha den store gallakjole på til sådan et bryllup, eller bare en lidt mindre men stadig fin kjole på der???

Glæder mig meget til begge fester, som er ved mine bedste veninder

Hvad synes i man skal ha på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2014

Frk.S

Altså jeg er jo lidt af den holdning, at man skal komme i det man har det bedst i.
Til vores bryllup var det flere der spurgte ind til dresscode, hvor vi måtte sige at det måtte folk helt selv om. For os var det da ikke vigtigt hvad vores gæster havde på, men at de følte sig tilpas og hyggede sig.

Personligt ville jeg selv vælge en kjole (ikke nødvendigvis galla) til begge slags. Kjoler som jeg synes var fine. Men jeg elsker også at få en fin kjole på... med alt hvad dertil hører.
Kan man ikke fordrage en gallakjole, vil man garanteret se bedre ud i noget mindre fint.

Anmeld

28. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hva med den der helt vildt flotte kjole du viste herinde for ik så længe siden? Den ka i hvert fald sagtens bruges til et fint bryllup! X

Anmeld

28. marts 2014

MyLove E

Frk.S skriver:

Altså jeg er jo lidt af den holdning, at man skal komme i det man har det bedst i.
Til vores bryllup var det flere der spurgte ind til dresscode, hvor vi måtte sige at det måtte folk helt selv om. For os var det da ikke vigtigt hvad vores gæster havde på, men at de følte sig tilpas og hyggede sig.

Personligt ville jeg selv vælge en kjole (ikke nødvendigvis galla) til begge slags. Kjoler som jeg synes var fine. Men jeg elsker også at få en fin kjole på... med alt hvad dertil hører.
Kan man ikke fordrage en gallakjole, vil man garanteret se bedre ud i noget mindre fint.

Tak for svar ;-)

Anmeld

28. marts 2014

MyLove E

StineW79 skriver:

Hva med den der helt vildt flotte kjole du viste herinde for ik så længe siden? Den ka i hvert fald sagtens bruges til et fint bryllup! X

Jamen Stine den er sort og jeg vil ikke ha sort på til et bryllup + at jeg satser stærkt på at ha tabt mig 10kg mere inden august. Så kan jeg ikke passe den :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.