OMG mine nippels!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.726 visninger
5 svar
3 synes godt om
28. marts 2014

Anonym trådstarter

ShitF*ck i helvede mine nippels klør! Har mest af alt lyst til at smide toppen og stå med brysterne i fryseren! De klør så meget at jeg næsten kradser hul!
Iiiiih hvor jeg håber nogle af jer kender et trick, eller har et godt råd!
Hilsen hende der er ved at være lidt flov over at hive sig selv i brysterne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2014

Anonymo

Anonym skriver:

ShitF*ck i helvede mine nippels klør! Har mest af alt lyst til at smide toppen og stå med brysterne i fryseren! De klør så meget at jeg næsten kradser hul!
Iiiiih hvor jeg håber nogle af jer kender et trick, eller har et godt råd!
Hilsen hende der er ved at være lidt flov over at hive sig selv i brysterne!

Zinksavle eller en anden fed creme og så lad dem lufte hjalp på mig  Og lad være med at klø, for gudskyld så bliver det bare værre. Det går over om lidt 

Anmeld

28. marts 2014

Anonym trådstarter

Norit skriver:

Zinksavle eller en anden fed creme og så lad dem lufte hjalp på mig  Og lad være med at klø, for gudskyld så bliver det bare værre. Det går over om lidt 

Nu har jeg puttet en fed creme på, og sidder bare og puster på dem! Dejlig nedkølelse haha. Det er svært at modstå at klø!! Guuuud jeg håber det forsvinder snart!

Anmeld

28. marts 2014

Anonymo

Anonym skriver:

Nu har jeg puttet en fed creme på, og sidder bare og puster på dem! Dejlig nedkølelse haha. Det er svært at modstå at klø!! Guuuud jeg håber det forsvinder snart!

Ja køn er man ikke i den situation haha 

Anmeld

28. marts 2014

MetteS81

Hahahaaaa, det har jeg også prøvet, men det er ikke så ofte mere  Jeg fik det også på selve brystet og kom til at kradse hul så min kæreste beordrede mig til at tage zinksalve på og LADE DEM VÆRE!  

Anmeld

28. marts 2014

Anonym trådstarter

MetteS81 skriver:

Hahahaaaa, det har jeg også prøvet, men det er ikke så ofte mere  Jeg fik det også på selve brystet og kom til at kradse hul så min kæreste beordrede mig til at tage zinksalve på og LADE DEM VÆRE!  

Ja! Men lige nu ryger mandens ord ind i det ene øre og ud af det andet! Jeg er lidt af et hormonmonster og han har allerede fået besked på at han ikke må sige noget før han er gravid! Haha... Nøøøj han må finde sig i lidt af hvert fra den her brysthivende hormonmonster!!
Venter stadig på mirakelkuren :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.