Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Øv hvor gør mine bryster ondt! Er idag 6+1 og kan næsten ikke holde det ud. Har næsten ikke sovet i nat.. Bh er umulig, men det gør næsten mere ondt uden.. De er helt spændt og utrolig ømme.. Øvøv nogle gode råd eller tricks??
Øv hvor gør mine bryster ondt! Er idag 6+1 og kan næsten ikke holde det ud. Har næsten ikke sovet i nat.. Bh er umulig, men det gør næsten mere ondt uden.. De er helt spændt og utrolig ømme.. Øvøv nogle gode råd eller tricks??
Varme omslag syntes jeg hjalp rigtig godt, det gjorde det i hvert fald værre de blev kolde. Så måtte man holde ud mens varmen lå på
MorTilMalucca skriver: Mit eneste råd er at undlade BH'en, det er det eneste der har hjulpet her. Tror ikke man kan gøre så meget
Mit eneste råd er at undlade BH'en, det er det eneste der har hjulpet her. Tror ikke man kan gøre så meget
Norit skriver: Varme omslag syntes jeg hjalp rigtig godt, det gjorde det i hvert fald værre de blev kolde. Så måtte man holde ud mens varmen lå på
Køb nogle for store sloggi bh'er og en varmepude som kan ligges på
Anonym skriver: Det kunne være jeg skulle prøve det! Synes næsten det lige meget hvad jeg gør, bare jeg strejfer dem, kunne jeg næsten græde... Må prøve at købe nogle nye bher også.... Brysterne er allerede vokset en del..Tak for svar :-)
Det kunne være jeg skulle prøve det! Synes næsten det lige meget hvad jeg gør, bare jeg strejfer dem, kunne jeg næsten græde... Må prøve at købe nogle nye bher også.... Brysterne er allerede vokset en del..Tak for svar :-)
Det var så lidt Ja ud efter nogle nye. Jeg købte nogle store sportsbher, dengang kunne jeg bande bøjlebher laaangt væk
-Sigrid- skriver: Køb nogle for store sloggi bh'er og en varmepude som kan ligges på
Anonym skriver: Det en god ide!!! Men knap så sexet haha! Sexet er en by i Rusland lige nu! Jeg er så ligeglad haha
Det en god ide!!! Men knap så sexet haha! Sexet er en by i Rusland lige nu! Jeg er så ligeglad haha
Jeg er fyldt med gode idéer
Kende det, men det kommer nok igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128