Er ved at blive sindssyg af bare at gå herhjemme.
Er der nogen af jer der ved om man kan få halvtidsplads eller lign. i institution?
han skal jo ikke ud i fuld pasning. Nyder at gå hjemme med ham, men samtidig kan jeg bare mærke nu hvor manden har fået nyt job og sjælendt er hjemme er jeg ved at blive sindssyg.!
Jeg dur bare ikke til at være hjemmegående husmor, støvsuge, rengøring, tøjvask. Jeg er ved at brække mig.
Jeg føler mig virkelig som en dårlig mor når jeg overhovedet tænker på at få ham passet, men nøøj hvor jeg glæder mig til vi får en hverdag, hvor jeg også får lov at komme hjemmefra, komme ud og gøre det jeg er god til, passe mit job.
Jeg kunne ekstremt godt tænke mig nummer to snart, men samtidig overvejer jeg ikke at få flere børn, fordi jeg er bange for jeg ender med at blive sindssyg hvis jeg skal gå hjemme noget mere.
Han er skrevet op til privat dagplejer pr. 11. august, synes godt nok der er lang tid til.
Men vi kan jo heller ikke lave noget nu. Når han er vågen er det 1-2 timer max, så skal han sove minimum den tid han har været vågen.
Jeg elsker at være sammen med ham, lege med ham og stimulere ham det er slet ikke det, han er bare så lidt vågen og jeg har så meget tid til bare at gøre de huslige ting som jeg HADER!. Jeg ville elske hvis vi kunne køre et sted hen og se noget, gå en tur med barnevognen eller lign. Men når han kun er vågen 1 time og også skal have mad, kan i jo selv regne ud hvor lang tid jeg har mens han er vågen og tilpas. Vil jo ikke ødelægge hans rytme ved at holde ham vågen - der er ikke meget sjovt ved at tage nogen steder hen hvis han er ekstrem pyller og bare vil i sin barnevogn.
Er der andre som mig eller er jeg total mærkelig
føler mig godt nok som en dårlig mor der ikke gider sit barn - men det er nu engang de tanker jeg har og egentlig har haft et stykke tid.