Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babymor1013 skriver: Minnie Mouse/Mickey Mouse (Mickeys Club Hus) Tegne/male, både på alm. papir men også i malebog Musik (MGP ´14) Julie, jeg ææææælsker dig, vi 2 holder sammen Haha, den sætning kan hun nu Cykle (med støttehjul) Løbecykel Bøger Ramasjang (Kalle og Hr. Skæg) Perler og lave halskæder og armbånd Dukkevogn osv. Teselskab med sin far Hun er så småt begyndt at interessere sig for Playmobil. Hun har en bil, hvor der hører en hestetrailer og heste med - lige et hit for hende Hun leger stadig med feerne, hun har hele samlingen (Feernes støvlehus)
Minnie Mouse/Mickey Mouse (Mickeys Club Hus)
Tegne/male, både på alm. papir men også i malebog
Musik (MGP ´14) Julie, jeg ææææælsker dig, vi 2 holder sammen Haha, den sætning kan hun nu
Cykle (med støttehjul)
Løbecykel
Bøger
Ramasjang (Kalle og Hr. Skæg)
Perler og lave halskæder og armbånd
Dukkevogn osv.
Teselskab med sin far
Hun er så småt begyndt at interessere sig for Playmobil. Hun har en bil, hvor der hører en hestetrailer og heste med - lige et hit for hende
Hun leger stadig med feerne, hun har hele samlingen (Feernes støvlehus)
haha min søn synger også ELSKER DIG.... ÅH JULIE....ELSKER DIG....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Cykle
Perler til perleplader
Sandkasse/ude leg
Legemad/legekøkken
Skrive/tælle
male
Naturen/skov/strand
Synge
Perler til armbånd/halskæder
serinasmor skriver: TAK Jeg har forsøgt at finde ud af hvad den sang var i en hel uge !
TAK Jeg har forsøgt at finde ud af hvad den sang var i en hel uge !
Haha ja, jeg lagde først mærke til den, da hun begyndte at synge med på den - synger jeg en anden linje, så retter hun mig lige med det samme, og synger den rigtige linje
MorDk skriver: haha min søn synger også ELSKER DIG.... ÅH JULIE....ELSKER DIG....
Hehe jeg er ved at være lidt træt af den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128