Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min søsters dreng på 15 måneder har fået skoldkopper og jeg har så med vilje tage Kristopher over til hende i håb om at han kan få det overstået mens han er så lille.
Egentlig er det jo lidt sygt at man udsætter sit lille barn for det, men jeg kan se at det sgu ikke er nemt med en dreng der kan gå og udtrykke sig som min nevø og krydser fingre for at han får det.
Er der nogle der vil have besøg hvis han får det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Luka var 13 mdr. da han fik skoldkopper og han var også super sej. Han var heldigvis ikke særlig angrebet. De siges, at de ikke bliver hårdt angrebet når de er så små.Håber I kommer nemt igennem det
g.seerup skriver:Kristoffer var 6 uger gammel da han fik skoldkopper..og han så forfærdenlig ud, og har store koppe ar i hovedet, på skuldre og ben nu hvor han er 7 mdr.. håber de bliver mindre synlige med tiden...Først et billede af Kistoffer, og dernæst et af storesøster også med skoldkopper
Henni skriver:Kris har fået det nu. Han siger ikke noget til det overhovedet. Han leger og snakker også selv om han har en smule feberJeg er stolt af min lille mand
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128