(marts) Skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.594 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. august 2009

Henni

Min søsters dreng på 15 måneder har fået skoldkopper og jeg har så med vilje tage Kristopher over til hende i håb om at han kan få det overstået mens han er så lille.

Egentlig er det jo lidt sygt at man udsætter sit lille barn for det, men jeg kan se at det sgu ikke er nemt med en dreng der kan gå og udtrykke sig som min nevø og krydser fingre for at han får det.

Er der nogle der vil have besøg hvis han får det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2009

Muffinmus

He he, ja, vil vil mægtigt gerne havde det overstået..desværre har min den store ikke engang haft det, så det bliver et helvede når han får det.... bedst at få det som baby, så er det ikke så slemt.

Anmeld

9. august 2009

Henni

Kris har fået det nu. Han siger ikke noget til det overhovedet. Han leger og snakker også selv om han har en smule feber
Jeg er stolt af min lille mand

Anmeld

9. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka var 13 mdr. da han fik skoldkopper og han var også super sej. Han var heldigvis ikke særlig angrebet. De siges, at de ikke bliver hårdt angrebet når de er så små.

Håber I kommer nemt igennem det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. august 2009

g.seerup

Kristoffer var 6 uger gammel da han fik skoldkopper..og han så forfærdenlig ud, og har store koppe ar i hovedet, på skuldre og ben nu hvor han er 7 mdr..  håber de bliver mindre synlige med tiden...

Først et billede af Kistoffer, og dernæst et af storesøster også med skoldkopper
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. august 2009

MoarViborg

g.seerup skriver:

Kristoffer var 6 uger gammel da han fik skoldkopper..og han så forfærdenlig ud, og har store koppe ar i hovedet, på skuldre og ben nu hvor han er 7 mdr..  håber de bliver mindre synlige med tiden...

Først et billede af Kistoffer, og dernæst et af storesøster også med skoldkopper

Neej hvor er den stakkels dreng da hårdt ramt! Hvordan tog han det? Er sikker på at arrene bliver mindre synlige med tiden! 

Anmeld

10. august 2009

MoarHvidovre

g.seerup skriver:

Stakkels lille mand - han var vel nok hårdt angrebet. Jeg har bare hørt, at det er bedre, at de får sygdommen når de er små - men det var vist ikke i jeres tilfælde. Mon ikke, at han vokser fra de ar han har fået

Anmeld

10. august 2009

MoarHvidovre

Henni skriver:

Kris har fået det nu. Han siger ikke noget til det overhovedet. Han leger og snakker også selv om han har en smule feber
Jeg er stolt af min lille mand

Hvordan går det med ham??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.