2. gangs - hvilke ting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

954 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. marts 2014

EKBJ

Da i stod og skulle ave barn nr. 2, havde i så nogle ting i bare skulle have?

fx ting i har manglet ved nr. 1?

Noget i ikke havde råd til ved nr. 1?

Eller bare noget i først ville have nu?

Eller andet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2014

Mama85

Jeg valgte at få en kombivogn, som ekstra vogn til nr. 2, der ikke fyldte så meget i bilen som barnevognen til den første havde jeg en barnevogn, og en klapvogn for sig. 

Anmeld

28. marts 2014

Maria-s

Vi har købt nye babyalarmer!  Ved nr 1 købte vi brugte og NØJ vi fortrød!... De virkede kun halvdelen af tiden 

Og så har vi købt et nyt baby badekar MED babyindsats. Det havde vi ikke til nr 1 og manglede virkelig at have begge arme fri.

Så vil jeg have syet en slynge! Havde en BabyBjorn bærrene til nr 1, men syntes ikke den fungerede for os. Men har læst så meget godt om slynger/ vikler, så det vil jeg have prøvet af.

Sidste ting jeg regner med at købe er en fitnessbold. Så jeg kan sidde og vugge hende/ hoppe let med hende i armene, som alternativ til at trave-trave-trave frem og tilbage  

Anmeld

28. marts 2014

lineog4

En voksipose så jeg kunne bære op i lejligheden i længere tid en liften holdt.

Sådan em indsats til badekaret så storesøster kunne være med til at bade (badede jeg alene kunne jeg stadig bedst lide at have i armene)

En slynge med storesøster havde jeg haft bæresele

Og så var det et vinterbarn så helt andet slags tøj 

Med nummer 4 fik vi endelig en hængevugge og øv jeg ikke havde haft det fra begyndelsen

Anmeld

28. marts 2014

(august)

Vil sige det afhænger af hvor langt der er imellem. 

Vi har 17mdr så en ny banyalarm var et must. 

Købte først en søskende vogn da den lille var blevet et år, den kunne vi godt have haft brugt lidt før. 

Ellers mangler/manglede vi ikke noget

Anmeld

28. marts 2014

(august)

Vil sige det afhænger af hvor langt der er imellem. 

Vi har 17mdr så en ny banyalarm var et must. 

Købte først en søskende vogn da den lille var blevet et år, den kunne vi godt have haft brugt lidt før. 

Ellers mangler/manglede vi ikke noget

Anmeld

28. marts 2014

ano14316

Jeg SKAL bare have:
Nye baby alarmer, de andre synes jeg er dårlige selvom det er babynova, nu vil jeg have Philips..

En manduca bærersele.

Så har jeg købt en bedre barnevogn nu hvor vi har en bil der er stor nok..

Derudover skal vi have en vugge, sidste gang havde vi en bredside crip..

Anmeld

28. marts 2014

MorDk

Vi valgte at købe en City Bag (emmaljunga) til nummer 2 (ville gerne have lidt nyt) Købte også en quadrolift (dårligt køb da vi kun brugte den i vuggen de første 4 mdr) 

Købte ny vugge... (gave fra mormor)

Ellers har nummer 2 arvet seng, pusleplade, lidt tøj og legetøj. 

MEN trippTrapp stol SKULLE vi have fra ny (ligsom ved nr.1) ellers har vi købt en delt brugt 

Anmeld

28. marts 2014

Kit

Denne gang har jeg købt en slynge. Nr 1 var tryghedsnarkoman og kunne de første mange måneder kun sove på armen. Nu vil jeg gerne have armene fri, hvis nr 2 er på samme måde.

Anmeld

28. marts 2014

SHERO

Det vigtigste for mig anden gang er at få en barnevogn der ikke kan punktere, punkterede nærmest ugentligt første gang. Det ender nok bae med at blive en punkterfri klapvogb i stedet, for begrænset hvor meget vi kører med barnevogn så nøjes med den brugte vi har nu..

og så gider jeg ikke trip trap stolen dennne gang, synes den er så klodset., så prinsessen får en nomi stol i stedet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.