Knude i skede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.654 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. marts 2014

kristina1124

Hej.. 

Min kæreste og jeg havde samleje igår, han fortæller mig igen at der sidder en form for knude oppe i min skede, hvilket han har sagt før, kan det være en muskelknude, som er med til at gøre jeg ikke kan blive gravid???? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2014

Mariekjellerup90

kristinakjæp skriver:

Hej.. 

Min kæreste og jeg havde samleje igår, han fortæller mig igen at der sidder en form for knude oppe i min skede, hvilket han har sagt før, kan det være en muskelknude, som er med til at gøre jeg ikke kan blive gravid???? 

Syns du skal få dig undersøgt, da det også kan være en kønsvorte  

Anmeld

27. marts 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
kristinakjæp skriver:

Hej.. 

Kan du selv mærke den ?

Anmeld

27. marts 2014

kristina1124

Aisha skriver:

Kan du selv mærke den ?

Hvad er en kønsvorte? ��

- ja, det kan jeg. :-)

Anmeld

27. marts 2014

Mariekjellerup90

kristinakjæp skriver:

Hvad er en kønsvorte? ��

- ja, det kan jeg. :-)

En kønsvorte er en vorte som sidder ved skeden eller oppe i skeden. Det er vigtig man bliver behandlet især når man er en pige. Du kan prøve at søge om det  

Anmeld

27. marts 2014

modesty

kristinakjæp skriver:

Hej.. 

En knude i skeden kan ikke have noget som helst at gøre med at du ikke bliver gravid.

Bed din læge om en henvisning til gyn, så du kan blive undersøgt. Det er højst sandsynligt ingenting, men altid meget godt at få den slags tjekket.

Anmeld

27. marts 2014

kristina1124

Kan det være det, som gør jeg ikke bliver gravid så, tror du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.