Anonym skriver:
Jeg KÆMPER virkelig på mit studie lige nu.. Jeg kan simpelthen ikke koncentrere mig. det er primært selvstudie så har så meget at læse, men hver gang jeg sætter mig med en tekst så vandrer mine tanker, eller jeg føler mig pludselig så træt at jeg ikke kan fokusere. Og hvor meget jeg end bare vil tage mig SAMMEN, så er det som om jeg fysisk ikke kan fastholde fokus, og det er et kæmpestort problem..
der er self. mange faktorer i det her, så som jeg kæmper mod depression, jeg har været vildt ofte syg siden nytår osv. Jeg ved bare ikke hvordan jeg komme videre i det her! Jeg vil bare gerne overleve det her semester så jeg kan holde en laaang sommerferie med god samvittighed, men det er som om jeg sidder fast...
Hjælp
Jeg sidder midt i min DKK eksame nu... Og nøj hvor kan jeg genkende det..
Hvis jeg får for meget i stå med at læse, så pakker jeg mine bøger, pc og iPad sammen... Så tar jeg gerne ud til mine forældre og lukker mig inde på et værelse.. Ofte kan nye omgivelser være med til at lukke lidt af for alt andet i hjemmet.
Det kan også være på de varme dage at jeg var ned til vandet og sidder. Så er det ro, frisk luft og tankerne kan samle sig..
Jeg ser dæleme også frem til en måneds sommerferie, dog med forberedelse af mål for praktikken.
Held og lykke med studiet.
Anmeld